גריל פחמים בהרצליה

חנות וובר – גרילי פחמים – סניף בהרצליה

טלפון: 09-9582121.

כתובת: משכית 9, הרצליה פיתוח

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל פחמים בהרצליה סניף וובר

 

במידה וחיפשתם גריל פחמים בהרצליה, בוודאי גיליתם שההיצע בתחום הוא גדול במיוחד. בשונה מפעם, כיום אנו עדים להתפתחות מרשימה בענף גרילי הפחמים, וביכולתנו למצוא גרילים מסוגים שונים המתאימים לכל צורך. גריל פחמים מהדור החדש – יעניק לנו את המזון האהוב עם טעם הברביקיו המוכר, לצד נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל! מה חשוב לדעת לפני שאנו רוכשים גריל פחמים בהרצליה?

 

גריל פחמים בהרצליה

כנראה שהחלטתם שגם אתם צריכים בבית גריל פחמים, שבו תוכלו להשתמש בכל פעם שיתחשק לכם להכין סעודת ברביקיו מפנקת! כשאנו מחפשים גריל פחמים בהרצליה, עומדות בפנינו אפשרויות רבות. את הגרילים הפשוטים כולנו מכירים, והם בעצם קופסאות אלומיניום עם רשת צלייה דקה המונחת עליהם. את הגרילים החדישים יותר לא כולם מכירים, וייתכן שתופתעו כשתגלו כמה מתוחכמים הם יכולים להיות!

 

גרילי פחמים של חברת WEBER

סניף D&S השוכן בהרצליה, מייבא ארצה את גרילי הפחמים של חברת WEBER העולמית. WEBER פרצה את דרכה באמצעות גרילי הפחם שלה, שהביאו בשורה חדשה לעולם הברביקיו. מדובר בגרילים משוכללים, ששמים דגש מיוחד על חוויית המשתמש בעת הצלייה. מעבר לנוחות הבלתי מתפשרת – החומרים והעיצוב של הגריל מעניקים לנו מזון ברמה גבוהה במיוחד!

 

אלמנטים שמעניקים חוויית צלייה מעולם אחר

מה נוכל למצוא בגרילי הפחמים של WEBER, שהופך אותם לכה פופולאריים?

 

מערכת אוורור מובנית

בעוד פעם, היינו נאלצים לנפנף ללא הפסקה על מנת להבעיר את הפחמים, בגרילי הדור החדש המצב הוא שונה. הגרילים מצוידים במערכת אוורור מתקדמת, המאפשרת זרימת אוויר אל הגחלים כך שאנו לא צריכים להתאמץ. האוויר מלבה את הגחלים, ויוצר אנרגיית בערה עוצמתית.

 

עיצוב שומר חום

אנרגיית הבערה שמתקבלת מהגחלים, נשמרת בצורה הטובה ביותר – תודות לחומרים האיכותיים שמהם עשוי הגריל. חומרים דוגמת אמייל, פורצלן ואלומיניום, מעניקים בידוד מקסימלי ומגדילים את ניצולת החום של הגריל.

 

מכסה פונציונלי

המכסה הקעור מאפשר שימוש באדים, בחום ובעשן, על מנת ליצור נתחי בשר עסיסיים וארומטיים מאין כמותם. עיצוב הגרילים הייחודי של חברת WEBER, יאפשר לכם להכין מזון ברמה של מסעדת שף!

 

בטיחות לפני הכל!

גם על נושא הבטיחות לא דילגו בחברת WEBER. אם חיפשתם גריל פחמים בהרצליה, בוודאי חשוב לכם שהוא יהיה בטיחותי ככל האפשר. הגרילים של WEBER מצוידים ברגליים יציבות במיוחד – המאפשרות קומפקטיות ומונעות נפילה, העיצוב העגול ונטול הפינות והקצוות – מקטין את הסיכוי לתפיסה ומשיכה של הגריל, והידיות המבודדות מונעות מאיתנו כוויות מיותרות ברגעים של חוסר תשומת לב.

 

מערכת ניקוז שומנים ואיסוף אפר

ברביקיו יוצר לכלוך, וזהו מחיר שאנו צריכים לשלם בעד המזון הטעים… מה לעשות. יחד עם זאת, בחברת WEBER החליטו להפוך את חיינו לקלים הרבה יותר, ולהתקין בגרילים מערכות לאיסוף אפר וניקוז שומן. מערכות אלה מאפשרות לנו איסוף נוח והשלכה לאשפה, עם מינימום לכלוך והתעסקות עבורנו.

 

לקנות גריל פחמים בהרצליה

כשאנו מחפשים גריל פחמים בהרצליה, ישנם מספר כללי אצבע חשובים שמומלץ לעקוב אחריהם:

 

להקשיב לצרכים שלנו

אין טעם שנקנה גריל מפואר אם אנו בקושי עורכים אירועי ברביקיו. הקפידו לרכוש מוצר המתאים לצרכים שלכם!

 

בחנו חוות דעת

לאחר שהתמקדתם על מספר מוצרים, חפשו חוות דעת אמינות, והעדיפו המלצות ממקור ראשון של בני משפחה או חברים!

 

בחרו במותג מוביל

לפעמים שווה לנו לשלם מעט יותר, ולקבל מוצר שילווה אותנו שנים רבות. אל תתפשרו על איכות!

 

וודאו אחריות

חברות מובילות מעניקות אחריות מורחבת על המוצרים שלהן, וזה משהו שבהחלט כדאי לכם לוודא לפני הרכישה!

גריל פחמים בהרצליה

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה