גריל פחמים באילת

חנות וובר – גרילי פחמים – סניף אילת

טלפון: 08-6192968

כתובת: הצורף 1, אילת. סניף ללא מע”מ!

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל-פחמים-באילת-סניף וובר

 

אנשים המחפשים גריל פחמים באילת, ישמחו לשמוע שבעיר קיים סניף של חברת D&S – יבואנית אחת החברות המובילות בעולם. גרילי פחמים עבור שינויים בשנים האחרונות, וכיום מדובר במתקנים משוכללים ונוחים במיוחד. גרילי הפחם האיכותיים בימינו, מיוצרים מחומרים מבודדי חום, מכילים מערכות פינוי אפר וניקוז שומנים, והופכות את תהליך הצלייה לנוח ופשוט יותר! אוהבים ברביקיו? המאמר הזה בשבילכם!

 

גריל פחמים איכותי מהדור הבא

גרילי פחמים של פעם, הסתכמו בקופסת אלומיניום שעל גביה מניחים רשת צלייה דקה, ולרוב היו מספיקים למספר שימושים בלבד לפני שהחלידו לחלוטין. יצרניות מובילות בתחום הפנאי והברביקיו, החליטו להרים את הכפפה בשנים האחרונות, והחלו לייצר גרילי פחם מקצועיים שמעניקים לנו חוויית משתמש אחרת, ומלווים אותנו שנים רבות. הגרילים החדישים מצוידים במכסה פונקציונלי, מיוצרים מחומרים איכותיים ומבודדים, ומכילים פיצ’רים ייחודיים שמעניקים לנו חוויית צלייה מעולם אחר.

 

גריל פחמים באילת

בעיר הדרומית ביותר בישראל, תוכלו למצוא את אחד הסניפים של חברת D&S – הלוא היא היבואנית הרשמית של חברת WEBER בארץ. תחת קורת הסניף, תוכלו למצוא גרילי פחמים באיכות בלתי מתפשרת, שיאפשרו לכם להכין מזון כמו שפים אמיתיים. המגמה בעולם הגרילים כיום, היא להעניק נוחות משתמש מפנקת, ולתת לכל אדם את היכולת להכין מזון ברמה גבוהה – בין אם הוא מקצועי ובין אם לא.

 

גריל פחמים איכותי

כאמור, גרילי הפחמים של היום הם שונים לחלוטין ממה שהכרנו בעבר, וזה הופך את החוויה למשהו אחר. מה תוכלו למצוא בגרילי הפחמים מהדור החדש?

 

מערכת סילוק אפר

האפר הנוצר בתהליך הבערה של הפחמים, הוא זה שיוצר את הלכלוך, ומצריך אותנו לנקות ולהתלכלך בעצמנו לעתים. הגרילים של WEBER מצוידים במערכת סילוק אפר, המאפשרת ריכוז שלו במקום אחד לקראת השלכה מסודרת אל האשפה.

 

מערכת אוורור

מערכת אוורור מאפשרת זרימת אוויר אל אזור בערת הגחלים, ולכן היא גורמת לליבוי רציף שלהן. מערכות האוורור בגרילי הפחמים החדישים, מונעת מאיתנו את הצורך לנפנף כדי ללבות ולהדליק את הגחלים.

 

מערכת ניקוז שומנים

לרוב, השומנים הם אלו שמצטברים באמבטיית הגריל ובמקומות נוספים, מתקשים, והופכים את ניקוי הגריל למתיש במיוחד. מערכת ניקוז השומנים גורמת להם לטפטף לתוך כלי מיוחד, שממנו נוכל להשליך אותם לאן שצריך בקלות.

 

עיצוב מתוחכם

העיצוב המתוחכם של גרילי WEBER מעניק לנו נוחות משתמש גבוהה, וגם עוזר לנו לייצר מזון איכותי במיוחד. המכסה הקעור מאפשר שימוש בעשן, האדים והחום – כדי ליצור בשר עסיסי וארומטי במיוחד. מד החום המובנה במכסה הגריל – מאפשר לנו שליטה נוחה על טמפרטורת הצלייה מבלי להתאמץ יותר מדי, והפיצ’רים האחרים דוגמת רגלי הגריל והידיות המבודדות – מעניקים בטיחות ומונעים תאונות פוטנציאליות.

 

רכישת גריל פחמים באילת

ייתכן וחלקכם מעוניינים לרכוש גריל פחמים באילת, אך ניצבים מבולבלים אל מול המגוון הגדול. אספנו עבורכם מספר טיפים, שיעזרו לכם ברכישת גריל הפחמים החדש שלכם:

 

בחנו את הצורך

כמה פעמים אתם עורכים ברביקיו בשנה? כמה אנשים אתם מזמינים? האם ברשותכם מרפסת או חצר גדולה? השאלות הללו יכולות לעזור לכם להבין – איזה גריל פחמים אתם מחפשים. בחנו את הצרכים שלכם, ואל תתפתו לקנות מוצר שאינו משרת אתכם בהתאם!

 

בדקו חוות דעת

לאחר שהתמקדתם על קטגוריית מוצרים מסוימת, למשל – גריל פחמים בינוני, הגיע הזמן לבחון חוות דעת באינטרנט או דרך מכרים. המלצה ממקור ראשון היא הכדאית ביותר!

 

וודאו אחריות!

רכישת גריל פחמים איכותי, לרוב מזכה אתכם באחריות! וודאו שאתם רוכשים את הגריל דרך חברה המעניקה אחריות על המוצר.

גריל פחמים באילת

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה