גריל גז מחיר

גרילי גז הפכו את ענף הצלייה לפשוט ונוח הרבה יותר, ומסיבה זו אנשים רבים בוחרים בהם לטובת אירועי הברביקיו שלהם! גריל גז מעניק לנו נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל, והמגוון שהשוק מציע הוא יחסית גדול ועשיר. לכל גריל גז מחיר שונה, וזאת בהתאם לפונקציות שהוא מציע. במאמר הבא נסקור את עולם גרילי הגז, וננסה להבין מה משפיע על מחיריהם.

 

אילו הן הסדרות הקיימות בין גרילי הגז של WEBER:

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SPIRIT.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת Q.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SUMMIT.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת GENESIS.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

מהו גריל גז?

בעבר, צליית בשרים הייתה מתבצעת בעיקר באמצעות גרילי פחמים, ואלו היו מערימים עלינו מספר אתגרים משמעותיים. עם השנים, גריל הגז חדר יותר ויותר אל ענף הצלייה, והוכיח את עצמו כמתקן צלייה נוח ויעיל במיוחד. גריל גז מבוסס על מבערי נירוסטה עוצמתיים, השולחים את החום אל משולשי אמייל הממוקמים מתחת לרשת הצלייה. משולשי האמייל מפזרים את החום בצורה אחידה – ומעניקים לנו מזון עשוי היטב, עסיסי, ובעל ארומה ממכרת!

 

יתרונותיו של גריל גז

גרילי הגז כבשו בסערה את עולם הצלייה, ולא לשווא! גרילי גז טומנים בחובם מספר יתרונות משמעותיים, שהופכים את חווית הצלייה שלנו לאחרת לחלוטין:

 

אין צורך בנפנוף

בשונה מגרילי הפחמים של פעם, גריל גז מעניק לנו בערה קבועה ללא כל מאמץ מצידנו! לאחר שהצתנו את גריל הגז – הוא יבער עד שנכבה אותו.

 

הצתה פשוטה

כשאנו צולים באמצעות גריל גז – אין לנו צורך להיאבק עם פחמים עקשניות המסרבות להידלק! ההצתה של כל גריל גז היא פשוטה ומתבצעת ברגע, כך שאנו יכולים להתחיל מיד בהכנת המזון!

 

מזון עשוי בצורה אחידה

אופן הפעולה של גריל הגז – מעיד על כך שכל רשת הצלייה מקבלת כמות חום שווה, וזה מאפשר לנו לצלות מזון איכותי ועשוי בכל חלקיו. לא עוד בשר עם חלקים קרים ונאים!

 

גריל גז מחיר

לכל גריל גז מחיר שונה, והמחירים מתפלגים בהתאם למספר אלמנטים:

 

גודל גריל הגז

יצרניות גרילי הגז מתאימות את המוצרים שלהן לסוגי לקוחות שונים, ולכן הן מציעות גרילי גז גדולים במיוחד, בינוניים וקומפקטיים. אם אנו עורכים ברביקיו לעתים תכופות – הרי שיתאים לנו גריל גז גדול ומקצועי, שיאפשר לנו להכין מזון לאנשים רבים בו זמנית. לעומת זאת, אם אנו לא צולים בתדירות גבוהה, או מעוניינים בגריל גז שילווה אותנו בטיולים או במרפסת – הרי שביכולתנו למצוא גם גרילי גז בינוניים וקטנים. גודל גריל הגז ישפיע ישירות על מחיר!

 

פונקציות וגאג’טים

גרילי הגז של היום הם מתוחכמים מאין כמותם, ותוכלו למצוא בהם מספר פונקציות מרשימות! בין הפונקציות יש מערכות איסוף שומנים ואפר, משטחי עבודה מתקפלים, עגלות לניוד, ארוניות אחסון ומדי חום אינטגרליים. מחירו של גריל הגז יושפע גם ממידת התחכום שלו, ורמת הנוחות שהוא מעניק למשתמש!

 

יצרן ומותג

כשאנו רוכשים גריל גז של מותג מוביל, זה מייקר את המחיר אך מעניק לנו מוצר מבטיח ואיכותי. אנשים שמעדיפים לרכוש גריל גז זול מאיכות ירודה – צפויים לשלם סכומים נוספים על תיקונים וחלפים, וזאת מלבד הטרטור ובזבוז הזמן הכרוכים בכך. בחירת מותג איכותי היא מומלצת, ותעניק לכם גריל גז איכותי שישרת אתכם נאמנה, וייתן לכם ראש שקט בשנים הבאות.

 

גריל גז מחיר – מבצעים

למרות שלכל גריל גז מחיר שונה, מחיריהם של גרילי גז תמיד יכולים להפוך לאטרקטיביים במיוחד במסגרת מבצעים כאלו ואחרים! לקראת רכישת גריל הגז הבא שלכם, הקפידו לעקוב אחר מבצעים אצל היצרניות המובילות בתחום הפנאי והקמפינג, וייתכן ותרוויחו בגדול! מבצעים מאפשרים לנו לרכוש מוצרים איכותיים במחירים שווים במיוחד!

 

מברשת ניקוי גריל לגריל גז

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה