גריל גז בפתח תקווה

חנות וובר – גרילי גז – סניף פתח תקווה

טלפון: 03-924-1119.

כתובת: אריה 14, פתח תקוה.

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -17:30, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל גז בפתח תקווה - וובר

 

סדרות גרילי גז בפתח תקווה של WEBER ?

הדבר הראשון שעליכם לעשות כשאתם חושבים לקנות גריל גז פתח תקווה, בין אם זה בשבילכם ובין אם זה עבור זוג חברים, הוא לבחור את החברה המייצרת.

בכל מה שקשור לגריל גז, גריל פחמים או גריל גז נייד אין כל ספק: המוצרים של חברת וובר הם הבחירה הנכונה. ראשית, חברת וובר קיימת כבר עשרות שנים וזה מעיד על האמינות שלה ועל מוצריה האיכותיים.

 

אילו הן הסדרות הקיימות בין גרילי הגז של WEBER:

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SPIRIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת Q לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SUMMIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת GENESIS לחצו כאן.

 

שנית, יש מבחר אדיר של אפשרויות כך שאין ספק שתוכלו למצוא את הגריל שיהיה מושלם בביתם החדש של זוג החברים שלכם.

חברת וובר זו חברה אמריקאית והחידוש הראשון שלה בעולם הגרילים הגיע כבר לפני שנים רבות כאשר היא הוסיפה לגרילים מכסה. היום, לעומת זאת, החברה מייצרת אינספור גרילים עם פטנטים נפלאים כך שמדובר גם על מוצרים שמחזיקים מעמד לשנים רבות.

 

קניית גריל גז WEBER כמתנה

לחפש את המתנה המושלמת עבור זוג חברים טובים שעבר זה עתה לגור בבית משלו זה לא דבר פשוט. אומנם זה נכון שתוכלו לבחור משהו כמו סוף שבוע זוגי על חשבונכם או מתנות שונות לבית, אך האם לא הגיע הזמן להיות מקוריים יותר?

אם הגעתם לגיל שבו כל החברים שלכם כבר הרבה יותר בורגנים מאשר בעבר ואם לזוג שעבר דירה יש גינה או מרפסת, למה שלא תחשבו מחוץ לקופסא?

אפשרות טובה היא לרכוש עבור זוג החברים גריל גז מחנות בפתח תקווה שכן גריל גז זה כל מה שצריך בשביל לבלות ביחד כמשפחה וכחברים.

ראשית, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תקנו גריל גז עבור החברים שלכם, גם אתם תיהנו מכך כי הם הרי יזמינו אתכם ללא מעט ארוחות טעימות. שנית, אין ספק שהם יודו לכם על כך כי בין אם הם מעדיפים לצלות בשר ובין אם הם רוצים לצלות דגים, אין כמו גריל גז איכותי.

 

גריל גז בפתח תקווה אחד

 

כך בוחרים גריל גז במתנה בפתח תקווה

תוהים איזה גריל גז תוכלו לקנות מחנות וובר פתח תקווה בעבור החברים הטובים שלכם? אם כך, אנחנו ממליצים לכם לראות, לפני הכול, את קטלוג המוצרים של וובר. בנוסף לכך, כדאי יהיה לבדוק מספר נתונים אודות הגריל שנראה לכם רלוונטי, כמו לדוגמה:

  • האם הגובה שלו מתאים ונוח לעבודה? אם אתם זוכרים עוד את הגרילים הישנים, החד פעמיים, שעבדו על פחמים, אתם בוודאי זוכרים שתמיד היה צריך להתכופף אליהם. היום, לעומת זאת, זה כבר לא כך כי עם גריל גז איכותי ניתן לצלות הכול בעמידה ובצורה נוחה.
  • בדקו, בנוסף לכך, איזה גודל של גריל גז אתם רוצים לרכוש שכן יש גדלים שונים. אומנם זה נכון שהרבה פעמים הגודל הכי גדול נראה לנו הבחירה הנכונה והנדיבה ביותר אך האמת היא שלא תמיד זה נחוץ. ניתן גם לקנות גריל גז קטן יותר ועדיין לשמח כך את החברים הכי טובים שלכם ויש לקחת בחשבון, כמובן, את המקום שבו הם יעמידו אותו. לא בטוח שהם ירצו שגריל הגז החדש שתיקנו להם ימלא להם את כל המרפסת ולכן כדאי לבדוק את הנתונים הללו.
  • כמה מבערים יש לגריל הגז? והאם יש בו את שיטת המשולשים המפורסמת של חברת וובר? לאיזו טמפרטורה מבטיחים לכם שגריל הגז יגיע? חשוב לברר זאת כי בסופו של דבר, אם אתם קונים גריל גז מחנות וובר שבפתח תקווה אתם בוודאי רוצים שהוא יהיה איכותי ונוח לשימוש.
  • חשוב לברר, בין כל הנתונים האחרים, גם את השאלה לכמה זמן מקבלים אחריות על המוצר. חשוב להבין שאומנם מדובר על גריל גז שלא עולה מעט, אך מצד שני, זה מוצר שיכול להחזיק מעמד אצל החברים שלכם עשרות שנים. לכן חשוב לברר לכמה זמן הם יקבלו אחריות על הגריל ועדיף כמובן לבחור באחריות כמה שיותר ארוכת טווח.

כדאי לעשות בירורים שונים לפני שבוחרים גריל גז מתאים כי המטרה היא כמובן לקנות מוצר שאח”כ ניתן יהיה להשתמש בו בלי כל קושי.

 

גריל גז בפתח תקווה שתיים

 

האם יש יתרונות לרכישת גריל גז לעומת גריל פחמים?

בוודאי עוברת לכם בראש גם האפשרות לקנות לחברים הטובים שלכם גריל שעובד על פחמים אך כדאי שתעצרו לרגע. אם ננסה לעשות השוואה בין שתי האופציות הללו אנחנו נראה שיש הבדל גדול בין הדברים שכן גריל גז הרבה יותר נוח לתפעול.

תוהים מדוע? פשוט מאוד כי:

  1. לא צריך לקנות פחמים.
  2. לא צריך להדליק את הפחמים.
  3. לא צריך לכבות את הפחמים אחרי השימוש ולא צריך זרוק אותם במקום בטוח.
  4. ניתן לשלוט על עוצמת החום.
  5. אפשר לכסות את הגריל.

ולכן זה ברור: גריל גז מתאים טוב יותר לאנשים שבאמת רוצים ליהנות ממנגל איכותי וטעים!

בנוסף לכל אלה, אנשים שצולים בשר, דגים וירקות בעזרת גריל גז גם יכולים לבלות יותר עם האורחים שלהם. כלומר, בעוד שבגריל הפחמים צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולראות שהאש עדיין דולקת, הרי שגריל הגז נותן לנו חופש יותר גדול.

אם, לדוגמה, החברים שלכם ירצו לכסות את הבשר ולכבות את הגריל – זה אפשרי, וכל מי שירצה עוד חתיכת בשר פשוט יקום וייקח לעצמו ישירות מרשת הגריל.

הגרילים האיכותיים של חברת וובר יכולים להיות מתנה מושלמת ואם היא נראית לכם מעט יקרה, תמיד תוכלו לצרף לעניין חברים אחרים.

שימו לב, בין היתר, לשאלה האם אפשר לקבל עם גריל הגז ספר מתכונים או שיש מבצעים מיוחדים, כי למה לא בעצם? המבצעים הנפלאים יכולים לעיתים לחסוך לכם לא מעט כסף על קניית מכשיר כמו גריל גז איכותי של וובר כך ששווה לעשות מאמץ ולבדוק את העניין לעומק.

גריל גז בפתח תקווה שלוש

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה