גריל גז בירושלים

חנות וובר – גרילי גז – סניף בירושלים

טלפון: 02-6732080.

כתובת: האומן 14, ירושלים (בניין בנית תלפיות).

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 10:00 -19:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל-גז-בירושלים-סניף וובר

חיים באזור ירושלים ויש לכם מרפסת גדולה שנשקף ממנה נוף נפלא? גריל גז – זה כל מה שהמרפסת שלכם זקוקה לו אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע אתם רוצים שהמרפסת הזאת תהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהבית כולו.

יש אנשים שאוהבים לשבת ולשתות את הקפה של הבוקר במרפסת ואילו אחרים רוצים לאכול שם ארוחות ערב בימי הקיץ החמימים.

 

סדרות גרילי גז בירושלים של WEBER ?

 

אילו הן הסדרות הקיימות בין גרילי הגז של WEBER:

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SPIRIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת Q לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SUMMIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת GENESIS לחצו כאן.

 

ירושלים היא מסוג אותן הערים שכמעט תמיד נעים בהן בחוץ כי אפילו בימי הקיץ החמים יש קרירות נפלאה. לכן יכול להיות שהגיע הזמן שלכם לחשוב על קניית גריל גז מחנות בירושלים, כי למה לא בעצם?

זה לא משנה אם אתם צמחונים שרוצים לצלות על הגריל בעיקר ירקות, טופו ושאר הפתעות או שאתם קרניבורים שאוכלים את כל סוגי הבשר. מה שבטוח זה שאם אחת ולתמיד תיקנו לעצמכם גריל גז, הרי שלא תפסיקו לעשות בו שימוש.

 

איכות הגריל זה הנתון הראשון שצריך לבדוק

כשמדברים על רכישה של גריל גז בירושלים צריך לבדוק מה בעצם קונים. האם אתם רוצים לקנות גריל שיהיה כמה שיותר זול, רק כדי להרגיש שאתם חוסכים?

או שאולי אתם רוצים לקנות גריל גז שיהיה כמה שיותר איכותי ושיחזיק מעמד לכמה שיותר שנים? הניסיון שלנו בתחום הזה מוכיח שבהחלט עדיף לקנות מכשיר איכותי וטוב כי בצורה כזאת תוכלו לדעת שתמיד יהיה לכם איך לעשות ברביקיו.

לכן, כשאתם מחפשים גריל גז בירושלים, כדאי יהיה לבדוק איזו חברה ייצרה אותו, מה הוא כולל ולכמה זמן מקבלים עליו אחריות.

 

הגרילים העמידים של חברת וובר

יש היום אינספור חברות שמייצרות גרילים שעובדים על גז ברחבי העולם אך לא מכל חברה כזאת כדאי יהיה לקנות גריל.

הרעיון צריך להיות קניית גריל גז שיהיה כמה שיותר איכותי וטוב ולכן חברת וובר היא הכתובת הנכונה. חברת וובר הינה חברה אמריקאית שקיימת משנת 1957 והיום יש לה סניפים באזורים שונים בעולם.

אם ניקח את ישראל הקטנה שלנו, נראה שאתם יכולים לקנות את הגרילים של וובר לא רק בסניף בירושלים אלא גם בחיפה, בראשון לציון ובעוד הרבה מקומות אחרים. החברה מונה, רק בתוך ארה”ב, כ3000 עובדים, עובדה שמעידה על הגודל ועל הרצינות של החברה.

בנוסף לכך, כל הגרילים של חברת וובר, בין אם מדובר על גריל גז ובין אם מדובר על גרילים אחרים, עשויים מהחומרים הכי עמידים שיש. לכן עם גריל כזה אתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם עסקה נהדרת וכדאי שתבחרו כבר עכשיו את המכשיר המושלם עבורכם.

 

כך מנקים את הגריל – דברים שכדאי לדעת

אם עד היום נהגתם לעשות על האש עם גריל פחמים אתם בוודאי יודעים לומר שהחלק הכי פחות מהנה זה הניקוי של הגריל. בגריל פחמים צריך לכבות אח”כ את כל הפחמים בצורה רצינית, לזרוק אותם ואז לנקות את הגריל עצמו.

לעומת זאת, כאשר מדברים על גריל גז שנקנה מחנות וובר שבירושלים הדברים נראים אחרת כי בסך הכול יהיה עליכם לנקות את הרשת שעליה צליתם בשר, ירקות או דגים. את הרשתות של הגרילים של חברת וובר מנקים, איך לא, עם מברשת ייעודית שגם היא מיוצרת על ידי החברה.

מה שנפלא זה שאתם תראו כבר אחרי הפעם הראשונה שהניקיון הזה לא ייקח לכם יותר מכמה דקות! אפשר להשתמש במים פושרים ובסבון כך שמהר מאוד כל שאריות המזון תרדנה מהרשת והגריל יהיה מוכן לשימוש בפעם הבאה. הכנו לכם מדריך שמסביר כיצד לנקות גריל גז.

 

איך מאחסנים את הגריל בעונה הקרה?

אם יש משהו שמאפיין את ירושלים, זה שדווקא שם החורף באמת יותר רציני. זה אומר שיש ימים מושלגים כמעט בכל חורף ובדרך כלל הטמפרטורות כן יורדות יחסית למקומות אחרים בישראל.

לכן זה טבעי שבעונת החורף תעשו פחות שימוש בגריל הגז שלכם, מה שמעורר את השאלה כיצד ניתן יהיה לשמור עליו ואיך תוכלו להשתמש בו. כדאי לדעת שאחסון הגריל לתקופה ארוכה כן דורש תשומת לב ומחשבה כי המטרה היא לגלות אחרי החורף שהגריל שרד ושהוא מוכן לפעולה.

לכן, מעבר לניקיון הרגיל שעושים לרשתות הגריל כדאי יהיה גם לנקות את גוף הגריל ואף לכסות אותו. בנוסף לכך, אנחנו מאוד מציעים לכם להחליט איפה אתם רוצים להעמיד את הגריל שכן המטרה היא להגן עליו כמה שרק אפשר. אם קניתם גריל גז עם גלגלים הרי שתוכלו להזיז אותו בקלות למקום מוגן יותר, בין אם זה אומר למחסן שלכם ובין אם זה אומר לפינה יותר מוגנת במרפסת עצמה. גריל שיהיה חשוף לנזקי הלחות, הגשמים ושאר תנאי מזג האוויר עלול להגיע לקיץ עם פגעים רבים ולכן עדיף להגן על המכשיר כמה שרק אפשר.

 

כמה תשלמו על הגריל? מסדרת גריל גז בירושלים של WEBER

אין ויכוח שבעבר, כאשר היינו קונים גרילים שעובדים על פחמים ומשתמשים בהם כגרילים חד פעמיים, הדברים היו שונים מבחינת המחיר.

המחירים היו מאוד נמוכים אך הגרילים הללו לא באמת שרדו אחרי הפעם הראשונה שצלינו בהם מאכלים שונים.

היום, לעומת זאת, עם גרילי הגז שניתן לקנות בוובר סניף ירושלים, המחירים כמובן הרבה יותר גבוהים אך גם התמורה שאתם מקבלים גבוהה יותר.

זה אומר שאתם יכולים לקנות היום גריל גז ולהשתמש בו לאורך עשרות שנים ולכן המחיר כן משתלם.

בנוסף לכך, זכרו שאומנם יש חברות שמייצרות גרילים זולים יותר אך לרוב האיכות שלהם גם יותר ירודה. לכן, כל מה שנותר לכם לעשות זה לבדוק כמה עולה הגריל שבאמת הייתם רוצים לקנות ולברר האם יש עליו מבצע מיוחד. אין סיבה לשלם מחירים גבוהים מידי אך בהחלט כדאי להשקיע בגריל גז שיוכל ללוות את המרפסת הירושלמית שלכם לכמה שיותר שנים.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה