גריל גז בחיפה

חנות וובר – גרילי גז – סניף חיפה

טלפון: 04-6920404.

כתובת: ההסתדרות 177, חיפה.

מייל: [email protected].

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל גז בחיפה - וובר

 

אם אתם גרים באזור חיפה וחושבים לקנות גריל גז אחת ולתמיד, כדאי שתדעו שהצדק עמכם. זה לא משנה האם יש לכם מרפסת ביתית או גינה, כי בכל מקרה בוודאי גם אתם, כמו לא מעט ישראלים אחרים, הייתם רוצים לבלות בחלק החיצוני של הבית לא מעט שעות.

 

סדרות גרילי גז בחיפה של WEBER ?

רוב הישראלים אוהבים לשבת עם החברים ועם בני המשפחה, לעשות “על האש” וכך לבלות ביחד. עם זאת, האם זה באמת נראה לכם הגיוני להמשיך ולקנות פחמים בכל פעם מחדש?

או שאולי הגיע הזמן שתדליקו הרבה יותר בקלות את המנגל? בוודאי גם אתם שמעתם על לא מעט משפחות שכבר קנו גרילים שעובדים על גז והאמת היא, שגם לכם כדאי לקנות גריל גז מחנות וובר סניף חיפה, כי למה לא להתקדם לעולם מודרני ונוח יותר?

 

אילו הן הסדרות הקיימות בין גרילי הגז של WEBER:

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SPIRIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת Q לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SUMMIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת GENESIS לחצו כאן.

 

למה אתם חייבים גריל גז בגינה?

רגע לפני שאתם קונים גריל גז ומצטרפים לכל הסובבים אתכם שכבר יש להם גריל כזה, אנחנו מציעים שתכירו את היתרונות הרבים של צליית בשר בצורה כזאת. למען האמת כדאי להתחיל דווקא מהשאלה מה באמת אפשר לצלות על גריל כזה, שכן האפשרויות הן אינסופיות. אם אתם מעדיפים דגים על פני בשר, הרי שגריל גז יוכל להתאים לכם וזה נכון גם לגבי צליית ירקות או בשרים מכל הסוגים. לכן הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להכין מראש את התפריט ולבחור בדיוק את מה שהכי מוצא חן בעיניכם.

שנית, כדאי שתכירו את היתרונות שבגללן כל כך הרבה אנשים קונים בחיפה גרילים שעובדים על גז ומיוצרים על ידי חברת וובר, שכן היתרונות רבים:

  1. הדלקה המנגל – זוכרים את הימים שבהם הייתם צריכים לא רק לקנות פחמים אלא גם לקנות חומרי בערה ולעבוד לא מעט זמן על הדלקת הגריל? זו לא הייתה משימה פשוטה ובנוסף לכך, בשיטה כזאת אנחנו מאוד תלויים בחסדי מזג האוויר. לעומת זאת, כאשר מדברים על גריל גז הדברים נראים אחרת כי בסך הכול צריך להדליק את הגריל על ידי כפתור שלוחצים עליו.
  2. כיבוי המנגל – ממש כפי שהדלקת גריל הפחמים אינה פשוטה, כך גם הכיבוי מורכב יותר. העניין הוא שצריך לא רק לכבות את הפחמים לחלוטין אלא צריך גם לפנות אותם בצורה מסודרת וכל ההתעסקות הזאת לא נעימה. תוהים מה קורה עם גריל הגז? פשוט מאוד: מסובבים את הכפתור והגריל נכבה!
  3. השליטה על החום – עוד יתרון משמעותי שממנו תיהנו אם תיקנו גם אתם גריל גז, זו העובדה שעם גריל כזה אם שולטים על עוצמת החום. זה אומר שתוכלו להתאים את עוצמת החום לכל מה שאתם מניחים על הגריל ובפועל זה ישפר את טעם הבשר, הדגים או הירקות. בנוסף לכך, בצורה כזאת תוכלו להימנע משריפת הבשר או מהייבוש שלו כך שאין ספק שזה מאוד נוח.
  4. הניקיון ונוחות העבודה – לבסוף, אתם תראו שעם גריל גז איכותי שתקנו בוובר חיפה, גם נוחות העבודה שלכם תהיה גדולה יותר. הגרילים האלה בדרך כלל מגיעים בגובה שנוח לעבוד בו ולא צריך להתכופף וזה שינוי עצום לעומת הגרילים הישנים של הפחמים. עוד דבר שהופך את השימוש בגריל גז לנוח כל כך זו העובדה שיש לו מכסה כך שאם פתאום ירד גשם תמיד תוכלו לכסות את הבשר. מבחינת הניקיון אתם תראו שלא צריך להשקיע יותר מידי זמן בנושא כי בסך הכול עליכם לנקות את הרשתות עם מים פושרים וסבון כלים.

 

איך לבחור מבין סדרת גרילי הגז בחיפה?

האמת היא שזה לא משנה איפה בארץ אתם גרים כי בכל מקרה כדאי שתבדקו איזה סוג של גריל גז אתם קונים. חברת וובר האמריקאית קיימת כבר משנת 1957 ובכל פרק זמן מסוים היא מוציאה גרילים חדשים ומשוכללים יותר לשוק.

ההבדלים ביניהם יכולים להיות קשורים לאיכות, לעמידות ואפילו לגודל, מה שאומר שכדאי לבדוק בשבע עיניים מה אתם קונים ולמה אתם באמת זקוקים. לא בטוח שאתם חייבים לקנות את גריל הגז הכי יקר וגדול שיש כי זה מאוד תלוי בשאלה איפה תעמידו אותו וכמה שימוש אתם מתכוונים לעשות בו. בנוסף לכך, תמיד תוכלו להגיע לסניף של חברת וובר בחיפה וגם להתייעץ עם המומחים שמחכים לכם שם.

 

מה חשוב לבדוק לגבי הגריל שלכם?

יש כמה פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור את גריל הגז המושלם שתיקנו בחיפה והם:

  • האם הגובה של הגריל ונתוניו הפיזיים נראים לכם נוחים עבורכם?
  • כמה הוא שוקל? האם הוא מגיע עם גלגלים כך שניתן יהיה לשנע אותו בקלות ממקום למקום?
  • איזה סוג של רשתות יש לגריל הגז?
  • איזה מבערים יש לגריל וכמה זמן נמשכת האחריות עליהם?
  • האם מדובר על דגם של גריל גז שכולם ממליצים עליו בחום?

כמובן שכאשר חושבים על קניית גריל גז חדש של חברת וובר כדאי גם לבדוק כמה הוא עולה והאם זה המודל הכי חדיש שיש. כדאי לדעת שיש היום גם גרילים מאוד משוכללים שמהווים למעשה סוג של מטבחי חוץ: הם מגיעים עם משטח שעליו ניתן להניח את הדברים תוך כדי צלייה ואפילו סוג של ארון בתחתית הגריל. לכן, אם אתם רוצים לעשות לעצמכם עמדת ברביקיו טובה אחת ולתמיד, אין ספק שלחברת וובר יש את הפתרון המושלם עבורכם. אין ויכוח על כך שהמוצרים של חברת וובר אינם זולים אך מצד שני – הם מחזיקים מעמד לעשרות שנים. זה אומר שאם תיקנו גריל גז היום הוא יוכל לשמש אתכם גם בעוד עשרים שנה כך שאין ספק שזו הבחירה הנכונה למשפחה שלכם.

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה