גריל גז באילת

חנות וובר – גרילי גז – סניף אילת

טלפון: 08-6192968

כתובת: הצורף 1, אילת. סניף ללא מע”מ!

מייל: [email protected]

זמני פעילות: א’ – ה’ 09:00 -18:00, ו’ 09:00 – 13:00.

הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים, מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה, ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.

גריל-גז-באילת-סניף וובר

אנשים המחפשים גריל גז באילת, בוודאי ישמחו לשמוע שבעיר הדרומית קיים סניף של חברת WEBER – הלוא היא אחת החברות המובילות בעולם לייצור גרילי גז! חברת WEBER נחשבת לחלוצה בתחום מתקני הצלייה, והיא מספקת גם אביזרים נלווים לחוויית ברביקיו מושלמת. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים גריל גז באילת? במאמר הבא.

 

סדרות גרילי גז באילת של WEBER ?

WEBER מציעה מספר סדרות איכותיות של גרילי גז, המאפשרים לכל לקוח לבחור בדיוק את מה שמתאים לו!

 

אילו הן הסדרות הקיימות בין גרילי הגז של WEBER:

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SPIRIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת Q לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת SUMMIT לחצו כאן.

לצפייה בקטלוג גרילי גז מסדרת GENESIS לחצו כאן.

 

סדרת Q

זוהי הסדרה הניידת שלנו, והיא כוללת גרילים קומפקטיים ונוחים לקיפול ונשיאה! בין אם אתם מעוניינים בבילוי כיפי בחצר, טיול בטבע או ביקור אצל המשפחה – עכשיו אתם יכולים לקחת אתכם את גריל ה- WEBER שלכם! הגרילים מעוצבים באופן הייחודי לנו, ומעניקים לכם צלייה איכותית ומזון עסיסי וטעים במיוחד!

 

סדרת SPIRIT

סדרה איכותית של גרילי גז, המעניקים נוחות בלתי מתפשרת, וגורמים לכם להרגיש כמו שפים של ממש! הסדרה מתאפיינת בעיצובים מוקפדים, המאפשרים הכנת מזון ברמה הכי גבוהה שיש. כאן תוכלו למצוא גם פיצ’רים מדליקים כמו מדחום מובנה, עגלת נשיאה ועוד.

 

סדרת GENESIS

סדרה וותיקה ומוצלחת, שגורמת ללקוחות לבחור בה פעם אחר פעם! גוף הגריל עשוי אלומיניום, אמייל ופורצלן – לשימור חום מושלם, המבערים העוצמתיים שולחים את החום את משטחי הצלייה, ומעניקים לכם מזון באיכות מדהימה!

 

סדרת SUMMIT

סדרת גרילי גז שהם חוד החנית של מתקני הצלייה! מדובר בגרילים המעניקים לכם שטח צלייה ענק, מבערי טורבו, ארוניות אחסון, רשת צלייה נוספת, ופונקציות ייחודיות נוספות!

 

מדוע דווקא גריל גז באילת של Weber?

בשנים האחרונות, תחום מתקני הצלייה התפתח משמעותית, וגרילי הגז לוקחים חלק נכבד בהתפתחות הזו. מדובר במתקני צלייה נוחים במיוחד, שנדלקים בקלות ומספקים עוצמת בערה מרשימה. הגרילים מצוידים במבערים, המפזרים את החום אל משולשים מיוחדים המונחים מתחת למשטח הצלייה, והם דואגים לפיזור שווה של החום אל המשטח ורשתות הצלייה.

 

גרילי הגז של חברת Weber

חברת WEBER היא אחת המובילות בעולם בתחום מתקני הצלייה, ואין חובב צלייה בעולם שאינו מכיר את שמה! החברה מתמחה בייצור גרילים, מעשנות, ואביזרים נלווים מכל הסוגים. דבר ידוע הוא, שגרילי הגז של חברת WEBER מתאפיינים בנוחות משתמש בלתי מתפשרת, והם מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר. מבערי הנירוסטה מספקים עוצמת בערה גבוהה במיוחד, רשתות הצלייה עשויות ברזל יצוק, וגוף הגריל עשוי מחומרים מבודדים – המאפשרים שמירת חום אידיאלית ואחידה.

 

צליית מזון עם גריל גז באילת של חברת Weber

עכשיו, גם תושבי אילת המחפשים מתקן צלייה איכותי – יכולים ליהנות מגרילי הגז של חברת WEBER! פיזור החום האחיד על גבי רשתות הצלייה, מאפשר הכנת מזון ללא חלקים פחות עשויים, בין אם מדובר בבשר, עוף, דגים או ירקות. המכסה הקעור מאפשר את חזרת האדים, החום והעשן אל נתחי הבשר – מה שמעניק לו עסיסיות וארומה בלתי מתפשרת! עיצוב הגרילים של חברת WEBER מתבסס על שנים רבות של ניסיון, ומאפשר הכנת מזון מדויקת ומקצועית – גם אם אתם חובבנים!

 

נוחות המשתמש עם גרילי הגז שלנו

בעת עיצוב הגרילים שלנו, אנו שמים לנגד עינינו את חוויית הכנת המזון, ודואגים שתהנו גם בזמן התהליך! מערכת איסוף השומנים בגרילי הגז שלנו – מאפשרת את טפטוף כל השומנים אל תבנית חד פעמית, ולכן מקלה מאוד על תחזוקת המוצר. הגרילים שלנו כוללים מדחום מובנה על מכסה הגריל, וזה מסייע בידכם לבקר על תהליך הצלייה בקלות וללא מאמץ. רוב הגרילים מצוידים בעגלה נוחה לניוד, משטחי עבודה נפתחים, ובנוסף – הם בעלי מראה אלגנטי, יוקרתי ומושך!

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה