גאג’טים לגריל גז

גריל גז הפך לאחד ממתקני הצלייה הנפוצים ביותר בקרב חובבי הצלייה, וזאת כיוון שהוא מעניק נוחות משתמש חסרת פשרות! גרילי גז מופעלים במהירות, אינם מצריכים נפנוף, מעניקים צלייה אחידה למזון, והופכים את התפריט שלנו למגוון ואיכותי! יצרניות הפנאי והקמפינג המובילות, מציעות אביזרים וגאג’טים שונים שהופכים את חווית הצלייה שלנו למפנקת אפילו יותר! במאמר הבא אספנו עבורכם המלצות על מספר גאג’טים לגריל גז, שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת בכל צלייה!

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

גרילי גז – נוחים ויעילים

אנו רואים שיותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש לעצמם גריל גז, והסיבות העיקריות לכך הן נוחות ויעילות. גרילי גז מעניקים לנו את כל מה שאנו צריכים, ומאפשרים לנו הכנת מזון מהירה ופשוטה – גם אם אנו לא מיומנים במיוחד. את גריל הגז ניתן להצית ברגע, והוא אינו מצריך נפנוף וליבוי של הגחלים במהלך הפעולה. אופן הפעולה של גריל הגז מאפשר פיזור חום אחיד על גבי רשתות הצלייה, וזה מעניק לנו מזון ברמה גבוהה במיוחד!

 

גאג’טים לגריל גז

גריל הגז מהדור החדש, מעוצבים בצורה המעניקה נוחות משתמש בלתי מתפשרת. נראה שיצרניות גרילי הגז אינן מסתפקות רק בעיצוב הבסיסי, והן מאפשרות רכישת גאג’טים לגריל גז – שהופכים את חווית הצלייה שלנו למהנה אף יותר! להלן כמה אביזרים מעניינים שכאלו:

 

פלטות ופלאנצ’ות – גאג’טים לגריל גז

פלאנצ’ות וכן גם פלטות יצוקות מאפשרות לנו לגוון את אופציות השימוש בגריל הגז שלנו, ובאמצעותן נוכל להכין כמעט כל מזון שנרצה. פלטות ופלאנצ’ות מאפשרות הכנת מוקפצים, מאפים, חביתות, פנקייקים, ותבשילים מכל סוג, וניתן להניח אותן על גבי גריל הגז בצורה פשוטה – ולקבל מזון איכותי וטעים!

פלטות יצוקות

 

i-GRILL

ה- i-GRILL הוא מכשיר בלוטוס’ מהפכני מבית היוצר של חברת WEBER, והוא מאפשר לנו לדעת מה קורה במהלך הצלייה מבלי שנצטרך לפתוח את הגריל ולהפריע לתהליך הצלייה! מכשיר ה- i-GRILL מתיישב על גריל הגז שלנו, ומתקשר עם מדי חום הנעוצים בנתחי הבשר המונחים על גבי רשת הצלייה. המכשיר מעביר את האינפורמציה אל אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלנו –  וכך נוכל לדעת מהי הטמפרטורה המדויקת של המזון, לכוון שעון עצר, לקבל גרפים מדויקים על תהליך הצלייה שלנו, ואפילו לשתף מתכונים עם חובבי צלייה נוספים ברחבי הארץ והעולם!

igrill

 

פנס לגריל הגז

כשאנו צולים בשר, עוף, דגים, ירקות, או כל מזון אחר – אנו משתמשים בחוש הראייה שלנו כדי להבין מהי מידת הצלייה של המזון, והאם הגיע הזמן להפוך אותו או להורידו מהגריל. כשאנו נכנסים לשעות החושך, או עורכים ברביקיו בטבע – נצטרך תאורה חזקה שתסייע לנו לראות ולהכין את המזון בצורה טובה. פנס לגריל הגז שלנו מיועד בדיוק למטרה זו, והוא מתיישב על גבי הגריל בצורה המאפשרת תאורה ישירה אל משטח הצלייה!

פנס לידית לגריל WEBER Original

 

רשתות צליית דגים

צליית דגים על גבי גריל גז מעניקה לנו מזון טעים מאין כמותו! יחד עם זאת – צליית דגים היא אינה תמיד פשוטה, מכיוון שהם עדינים יותר מנתחי בשר ועלולים להתפרק ולהידבק אל משטחי הצלייה. לשם כך הומצאו רשתות צליית דגים מיוחדות, שהן אלסטיות, מגיעות בגדלים שונים, ומאפשרות צליית דגים במרחק הדרוש ממקור החום, וללא מגע של הדגים ברשת הגריל!

 

רשת לדג גדולה WEBER Original

 

סינר עבודה – גאג’טים לגריל גז

סינר עבודה מקצועי לא רק גורם לנו להיראות טוב כשאנו עובדים, הוא גם מגן על הבגדים שלנו מכתמי שמן, פיח, רטבים, ולכלוכים נוספים. יצרניות מתקני הצלייה המובילות, מציעות ללקוחות גם סינרים מקצועיים המיועדים לעבודה עם גריל גז, ומאפשרים לנו להיות שקטים ולא לדאוג לבגדים שלנו בזמן העבודה!

סינר וובר

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה