בישול טבעוני בגריל גז

בישול טבעוני בגריל גז הפך למגמה פופולארית, וזאת לצד מגמת הטבעונות העולמית שמקיפה אותנו. למרות שמרבית האנשים שרוכשים גריל גז עושים זאת לצורך הכנת בשרים, עופות ודגים, נראה שברשת תוכלו למצוא גם טיפים ומתכונים לגבי בישול טבעוני בגריל גז, וריכזנו כמה מהם עבורכם במאמר הבא!

 

פסגת הנוחות של גרילי הגז

גרילי הגז הפכו לנפוצים בשנים האחרונות, ואנו נתקלים ביותר ויותר אנשים שבוחרים לרכוש לעצמם מתקן צלייה שכזה. בשונה מגרילי הפחם, גרילי גז מעניקים נוחות ללא פשרות, מונעים את הצורך בהצתה מסובכת ונפנוף מאומץ, ומעניקים לנו מזון איכותי וטעים גם אם אנו לא מקצוענים! גריל גז פועל באמצעות מבערי נירוסטה המעבירים את החום אל משולשי אמייל מיוחדים, ואלו מפזרים אותו בצורה אחידה על גבי משטח הצלייה. באופן זה, אנו מקבלים בערה רציפה, וצלייה אחידה של מזון על גבי כל רשת הצלייה.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

בישול טבעוני בגריל גז

למרות שגרילי גז עושים לנו מיד אסוציאציה לבשר, מסתבר שלא רק קרניבורים יכולים ליהנות מהם! מגמת הטבעונות תופסת תאוצה בעולם, ומוכיחה את עצמה כבריאה ומוסרית עבור אנשים רבים. להבדיל מפעם, כיום ניתן למצוא מגוון מרשים של מזון טבעוני מכל הסוגים, וזה הופך את העניין להרבה יותר פשוט! כשאנו מדברים על בישול טבעוני בגריל גז, אולי תופתעו לשמוע שהאופציות הן רבות! אספנו עבורכם מספר דוגמאות טעימות לבישול טבעוני בגריל גז.

 

אילו מזונות טבעוניים ניתן להכין בגריל גז?

אנשים שלא מכירים מזונות טבעוניים, עשויים לחשוב שמדובר בתפריט דל, תפל, ובגדול – כזה שגורם לנו לסבול… האם זה נכון? אספנו עבורכם מספר הצעות שתעזורנה לענות על כך:

 

טופו צלוי

טופו נמכר ברשתות המזון בצורת גושים לבנים, שעלולים להיראות מוזרים וחיוורים למי שלא יודע מה לעשות איתם. למעשה, מדובר באחד המזונות הבריאים והפשוטים להכנה, וניתן לשלב אותו כמעט בכל מאכל! הטופו הוא סופח טעמים מובהק, ולכן באפשרותנו להשרות אותו במרידנה של רוטב סויה, חרדל, ותבלינים נוספים לבחירתנו, ולהניח במקרר למשך הלילה. לאחר כמה שעות נגלה שהטופו ספח את החומרים, ואנו יכולים להניח אותו על גבי גריל הגז ולצלות אותו לקבלת מאכל טעים במיוחד! את הטופו הצלוי ניתן לאכול כמו שהוא, לשלב בסלטים, או כל רעיון אחר שמתחשק לכם.

 

שיפודי ירקות צלויים

שיפודי ירקות הם פשוטים במיוחד להכנה, וכל שעלינו לעשות הוא לחתוך את הירקות לקוביות ולשפד על שיפודי עץ. בין הירקות המומלצים: קישוא, פטריות, בצל ועגבנייה. הניחו את השיפודים על גריל הגז, עד לקבלת פסי חריכה עדינים מכל הצדדים.

 

מוצרים טבעוניים מהסופר

מגוון המזונות הטבעוניים הנמכרים ברשתות המזון – מאפשר לנו לנהל תפריט טבעוני בריא וטעים! ניתן למצוא המבורגרים, נקניקיות, שניצלים, ומזונות טבעוניים נוספים, שאותם נוכל להניח ולצלות על גבי גריל הגז שלנו ממש כמו מאכלים בשריים רגילים. התוצאה היא טעימה ומדהימה!

 

חציל צלוי

חציל בלאדי הוא בין המאכלים הטעימים והמוכרים בתפריט הים-תיכוני. החציל הוא פשוט להכנה, ולאחר ששטפנו אותו – ניתן להניח אותו על גבי משטח הצלייה כמו שהוא, או כשהוא עטוף בנייר כסף. יש להניח לחציל להיחרך היטב מכל צדדיו, ולאחר שזה קרה נוכל להסיר אותו מעל גבי גריל הגז, ולחצות אותו כדי להגיע לחלקו הפנימי. מה שתקבלו לאחר פעולה זו הוא מעדן של ממש, שאותו ניתן להגיש עם טחינה, מלח, לימון, או כל תבלון אחר שתבחרו. החציל הצלוי הוא מושלם להכנת סלטים, מנות צד, וגם בתור מאכל  עצמאי!

בישול טבעוני בגריל גז

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה