אפייה על גריל גז – המדריך המלא

גרילי גז נכנסו לעולם הצלייה באופן משמעותי בשנים האחרונות, ונראה שיותר ויותר אנשים מצטיידים בהם ונהנים מהם! גריל גז מבוסס על מבערי נירוסטה עוצמתיים המאפשרים בערה קבועה ואחידה, ולכן הוא מסיר את הצורך בהצתה מסובכת ונפנוף בלתי פוסק בזמן הברביקיו. בעוד גריל גז מעלה לנו אסוציאציות לבשר, עופות ודגים בעיקר, מסתבר שהוא “מסתיר עוד כמה קסמים בשרוול” – ויכול להוות גם מתקן אפייה מוצלח במיוחד…
אפייה על גריל גז – המדריך המלא לפניכם!

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

מה מכינים על גריל גז?

גריל גז המצויד באביזרים הנכונים, למעשה יכול לאפשר לנו הכנת מזונות מכל הסוגים. מעבר למזונות המוכרים – בשר, עופות, דגים וירקות צלויים, גריל גז מאפשר לנו להכין גם פיצות, פוקאצ’ות, ומאפים נוספים.

הנוחות של גריל הגז

בשונה מגרילי הפחמים של פעם, גריל גז מונע מאיתנו הצתה מאומצת של פחמים עקשניות, ומונע מאיתנו את הצורך לנפנף כדי ללבות את האש. בגריל גז ההצתה מתבצעת ברגע, מעניקה לנו זרימת גז ואש קבועה ויציבה.

 

אפייה על גריל גז – המדריך המלא

כאמור, גריל הגז שלנו יכול להפוך למאפייה קטנה, ולהעניק לנו מאפים איכותיים שיפתיעו את האורחים, בני המשפחה, וכנראה גם אותנו! אם תהיתם לגבי אפייה על גריל גז – המדריך המלא מופיע לפניכם, בתיאבון!

מה צריך כדי לאפות על גריל גז?

למרות שאפייה ישירה על גבי רשת הצלייה של הגריל היא אפשרית, אין זה מומלץ. בקטלוגים של יצרניות הגרילים המובילות, תוכלו למצוא אביזרים שונים שמאפשרים אפייה נוחה, דוגמת פלאנצ’ות מיוחדות, פלטות יצוקות, טאבונים ניידים ועוד. חלק מהאנשים משתמשים באבן שמוט – אבן אפייה מיוחדת המיוצרת באופן מלאכותי, ומיועדת לאפיית פיצות, לחמים, פוקאצ’ות, ומאפים נוספים.

 

בכמה מעלות אנו אופים?

אפייה מתבצעת על הגריל בטמפרטורה של כ- 250 מעלות, וכדאי לחמם את הגריל לטמפרטורה הזאת מראש. לאחר שהגענו לחום הרצוי, נניח את הבצק על מתקן האפייה, ונניח לו לעבוד כעשר דקות או קצת פחות. לאחר 10 דקות ניתן לזלף מעט שמן זית על המאפה שכבר נמצא בשלבי האפייה הסופיים, ולהוציא לאחר מספר דקות.

 

כמה זמן אורכת האפייה בגריל גז?

אם תעיינו באינטרנט – תוכלו למצוא מתכונים נהדרים לאפייה של מאפים מכל הסוגים! פיצה למשל, דורשת אפייה של בין 7 לעשר דקות בשלב הראשוני, ולאחר מכן ניתן להוסיף מעט שמן זית ותבלינים לבחירתנו. לאחר מכן נותנים לפיצה להיאפות עוד מספר דקות, ומוציאים אותה כשהגבינה מבעבעת.

 

מזונות לאפייה על גריל גז

על גריל הגז שלכם תוכלו לאפות פיצות, פוקאצ’ות, לחמים, ברוסקטות, קרואסונים ועוד. היצרניות השונות של מתקני הצלייה, מאפשרות רכישת אביזרים מיוחדים לגריל הגז שלכם – שיעניקו לכם את התנאים המושלמים לאפיית כל מזון! מהיום, אין עוד צורך להגביל את עצמכם כשאתם מתלבטים מה להכין באמצעות גריל הגז שלכם!

 

כיצד נבחר גריל גז נכון לאפייה?

בחירת גריל גז לאפייה דורשת מספר התייחסויות. בתור התחלה עלינו להבין מהם הצרכים שלנו מבחינת השגרה, וכך נדע אם אנו זקוקים לגריל גדול ומקצועי, או לגריל קטן וקומפקטי. לאחר מכן נוודא שהגריל מאפשר התקנת אביזרים המאפשרים אפייה, ואף נברר את מחיריהם של האביזרים כדי להוסיף אותם לחישוב המחיר הסופי. בהמשך נוודא שאנו רוכשים גריל גז מתוצרת של חברה מובילה – מה שיבטיח לנו שנים רבות של הנאה וימנע צורך בתיקונים והחלפות. לקראת הרכישה כדאי לוודא גם לגבי אחריות מורחבת על גריל הגז, שאותה מעניקות רוב היצרניות המובילות בתחום.

אפייה על גריל גז

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה