איך לתחזק את גריל הגז בחורף

גריל גז הוא בין מתקני הצלייה הנפוצים ביותר, ואנשים רבים שיש בבעלותם גינה או חצר בוחרים לרכוש לעצמם גריל כזה. מדובר בשיפור משמעותי מבחינת נוחות המשתמש, ביחס למתקני צלייה אחרים. כשאנו בימי הקיץ והאביב, גריל הגז מספק לנו שעות רבות של הנאה, לצד אוכל טעים במיוחד! אך מה קורה בימי החורף הקרים – שבהם הגריל עומד ללא שימוש במשך שבועות? אם שאלתם את עצמכם איך לתחזק את גריל הגז בחורף – כל התשובות כאן.

 

גרילי גז – הצעקה האחרונה

בשונה מגרילי פחמים, גריל גז מאפשר לנו נוחות שאין כדוגמתה – מכיוון שהוא מסיר מאיתנו את הצורך להיאבק בפחמים עקשניות המסרבות להידלק, אינו מצריך נפנוף בלתי פוסק, ומעניק לנו מזון טעים וייחודי במינימום מאמץ! אנשים רבים בוחרים לרכוש לעצמם גריל גז, ובוחרים לעצמם את הגריל המתאים לצרכים שלהם – מתוך המגוון העשיר הקיים בשוק.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

תפעול גריל גז

יש מספר יתרונות משמעותיים, שהופכים את התפעול של גריל הגז לפשוט במיוחד. ראשית – ההצתה מתבצעת במהירות, ואין לנו צורך לאלתר אמצעים שונים שיעזרו לנו להצית פחמים. ברגע שפתחנו את זרם הגז והצתנו להבה – גריל הגז יבער באופן אחיד ורציף! כמו כן, אין לנו צורך ללבות את הגחלים באמצעות הנפנוף המסורתי מכיוון שהבערה תתרחש כמה זמן שנבחר… ובנוסף אנו גם יכולים לשלוט בעוצמה שלה ע”פ בחירתנו! גריל גז הוא נוח במיוחד לתפעול, ומעניק לנו מזון עסיסי, טעים, ובעל ארומה בלתי נשכחת.

 

אופן הפעולה של גריל גז

לפני שנסביר לכם איך לתחזק את גריל הגז בחורף, חשוב להבין מספר דברים על אופן הפעולה שלו. הבערה בגריל הגז מבוססת על מבערי נירוסטה עוצמתיים – השולחים את החום דרך משולשי אמייל אל רשת הצלייה. תפקידם של המשולשים הללו הוא פיזור החום האחיד על גבי רשת הצלייה, וזה מאפשר לנו לקבל מזון צלוי בצורה איכותית, וללא חלקים בלתי עשויים או עשויים פחות.

 

איך לתחזק את גריל הגז בחורף

מדינת ישראל התברכה במזג אוויר נוח ברוב ימות השנה, מה שמאפשר לנו להשתמש בגריל הגז שלנו בתדירות גבוהה יחסית, וליהנות ממזון טעים ואיכותי בכל פעם! אך מה קורה כשאנו נכנסים אל ימי החורף הסגריריים, בהם גריל הגז עלול לעמוד שבועות ללא שימוש? אספנו עבורכם מספר טיפים שיפרטו לכם איך לתחזק את גריל הגז בחורף:

 

ניתוק צנרת הגז

כשאנו לא משתמשים בגריל הגז במשך זמן רב, חשוב לזכור לנתק את אספקת הגז! פעולה זו דומה לסגירת ברז המים הראשי כשאנו טסים לחו”ל, והיא מונעת דליפות ובעיות אחרות. אין זה משנה אם גריל הגז שלנו פועל ע”י חיבור לצינור הגז הביתי או באמצעות בלון גז נייד, פעולת הניתוק תאפשר לנו להיות רגועים מבחינה בטיחותית!

 

שימוש בגריל מדי פעם

גריל הגז מכיל מספר מערכות מורכבות דוגמת מערכת איסוף שומנים, מערכת איסוף אפר, צינורות שונים, ועוד. מערכות אלה נוטות להיסתם עקב לכלוך, אבק, או קינון חרקים – בתקופות ארוכות שבהן הן עומדות ללא שימוש. כל שעלינו לעשות, כדי לשמור על גריל הגז במצב תקין גם בתקופות אלה – הוא להפעיל אותו מדי פעם, ובכך למנוע סתימות ותקלות.

 

שימוש בכיסוי מתאים

כיסוי מתאים לגריל הגז שלנו הוא חשוב מאין כמותו! גם במצבים שבהם הגריל שלנו עומד מתחת לסככה או פרגולה – הקפידו לכסות אותו בכיסוי מתאים שימנע הצטברות של אבק, חדירת מי גשם ומשקעים אחרים, ופגיעה של חרקים או מכרסמים.

גריל גז

רוצה לחזור למשהו מסוים בעמוד?
Weber ישראל
Weber ישראל

חברת די.אנד.אס עוסקת כ-30 שנה ביבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים, מעשנות וריהוט גן מעץ וממתכת ומוצרי Outdoor נוספים, החברה צברה עד היום עשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

בנוסף משמשת ושמשה החברה כספקית של תחום הגרילים ברשתות שיווק רבות ברחבי הארץ.

החברה מהקמתה שמה לעצמה מטרה להביא את תרבות ה OUTDOOR האמריקאית לישראל, במשך השנים הביאה עשרות מוצרים חדשניים החל משולחנות וכסאות ברידג' אמריקאים מתקפלים ועד מעשנות אמריקאיות ייחודיות.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה