גריל הגז מאפשר לנו בישול ירוק יותר, נקי יותר, בריא יותר ואינספור אפשרויות קולינריות בתוך הבית ומחוצה לו. ניתן לבשל איתם במרפסת הבית, בחצר ובגינה, ואפילו בקמפינג. ניתן לצלות עליו בשרים, דגים וירקות, לאפות עליו לאפות, פיתות ופיצות, לארוחת ערב זוגית או לכל המשפחה והחברים, מתי שתרצו וכמה שתרצו, בכל עונה ובכל מזג אויר. עולם גרילי הגז של וובר לא מפסיק לחדש ולהפתיע עם גרילי גז מעולים שמתאימים לכל אחד.  

 

יתרונות הבישול על גז 

גריל הגז נעזר בגז הבישול הביתי המוכר לכולנו. הגז הינו ירוק ואינו מזיק לסביבה, אינו יוצר עשן סמיך וגם הריח שעולה ממנו אינו עז כמו זה העולה מגריל פחמים. גריל הגז מתאים לכל מי שגר באיזורים צפופים ואינו רוצה להפריע למנוחת השכנים, אם כי סביר להניח שריח הבשר הנצלה בכל זאת יגרום להם להזמין את עצמם לאירוח אצלכם. בנוסף, העדר הפחם המסורתי מאפשר לכם לצלות בשרים, דגים וירקות ללא חשש מחלקיקי שומן שרוף ואבק פחם מזהם שנדבקים לבשר, אין יותר צורך לקנות שקי פחם מלכלכים ואין צורך לפנות פחם שרוף ומשומש. קל להשתמש, קל לנקות ומאד בריא וטעים לאכול וליהנות. על גבי גריל הגז ניתן לצלות ולצרוב, לבשל, לאפות וגם להפוך את הגריל בדגמים מסויימים ( לא בכולם ) למעשנת בשרים באמצעות קופסת עישון. בחלק מהדגמים ניתן להתקין גריל מסתובב להכנת עוף בגריל או מנת שווארמה, וגאדג’טים נוספים יכולים לסייע לכם לגוון את הארוחות שלכם בכל פעם מחדש, ממוקפץ ועד ללאפה. 

 

עולם גרילי הגז

חברת WEBBER האמריקאית הינה החברה המובילה בייצור גרילי גז לכל מטרה, מגריל גז זעיר וקל משקל שניתן לנוע איתו בקלות מדירה לדירה ואפילו לקחת אותו לטיולים וקמפינג, וכלה במטבחים חיצוניים משוכללים שיהפכו כל מסיבה אצלכם לחגיגה של ממש. הגיוון העצום בגדלים, בקיבולת ובמטרה. לוובר יש ארבע סדרות עיקריות של גרילי גז:

  1. סדרת גרילי Q – סדרה זו מתאפיינת בגרילים ניידים נוחים וקלי משקל ( יחסית ) אשר ניתן לאחסן אותם בקלות, לנוע איתם מדירה לדירה ואף לקחת אותם לקמפינג ולטיולים. הוא יכול להתאים גם למי שמתגורר בדירה שאין בה חצר ומרפסת. לסדרה ניתן לרכוש בנפרד רגליים מתקפלות על מנת לאפשר לגריל יציבות באיזורים שאין בהם משטחי עבודה ולנוחות רבה יותר. 
  2. סדרת גרילי הגז Spirit ו – Spirit II – גרילים ביתיים אלו מתאימים מאד למשפחות קטנות ולאנשים שממעטים לארח. זוהי סדרה חסכונית, קומפקטית, נוחה מאד לעבודה, נוחה מאד לאחסון, קלה לשימוש ומאפשרת בין שניים לשלושה ברזי גז לבישול מקביל בטמפרטורות שונות. הגריל הזה בהחלט מתאים למסיבת ברביקיו עליזה אצלכם בחצר או לארוחת חג משפחתית ומהנה.
  3. סדרת Genesisסדרת ג’נסיס מתאימה למי שיש לו משפחה גדולה או שנוהג לארח אורחים רבים לעיתים קרובות. גריל ג’נסיס מאפשר לטגן, לבשל, לצלות ולצרוב מספר גדול יחסית של מנות בו זמנית במקביל על שלושה עד ארבעה ברזים שיכולים לאפשר סביבות טמפרטורה שונות. 
  4. סדרת Summit – זוהי סדרה מקצועית שהופכת כל ארוחה לחגיגה קולינרית עילאית עם בין 5 עד 7 מבערים להכנת כמויות מזון גדולות מאוד במקביל. מתאים לכל מי שנוהג לארח משפחה גדולה מאד, אורחים רבים מאד, ואוהב שליטה מלאה בגובה ובעוצמת הלהבות. הסדרה מתאימה למי שבישול בשבילו זה דרך חיים, למקצוענים ולחובבי הבשרים. 

 

כמות, אבל לא במקום איכות 

כל הגרילים של וובר מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר הינם גרילים איכותיים מאד המבוססים על שיטת הייצור של וובר וההבדל היחיד ביניהם הוא הקיבולת, הכמות של המזון שאתם יכולים לצלות או לבשל במקביל. בנוסף, ישנם גם אלמנטים של כל מיני פיצ’רים וגאדג’טים שבמידה וחשוב לכם יותר לחסוך במחיר, תוכלו לוותר עליהם ולהסתפק בדגם צנוע יותר שישתלם לכם יותר כלכלית. ההבדל היחיד בין הדגמים איננה טמונה בחווית המשתמש או ברמת המקצועיות בהכנת בשרים שאתם רוצים להגיע אליה, אלא רק בכמות המזון שאתם צריכים להפיק ובנראות של הגריל עצמו כחלק מהחשיבה העיצובית של המרפסת או החצר.  

 

איך לבחור את הגריל שלכם?

השאלה כיצד לבחור את הגריל שלכם תלויה רבות באורח החיים שלכם, התקציב שלכם, והכמויות שאתם נוהגים לבשל והתדירות שלהם. אם אתם חיים לבדכם, מרבים לעבור דירה, או זקוקים לגריל גז שניתן בקלות להעבירו ממקום למקום ולהניח אותו בבגאז’ של האוטו כשאתם יוצאים לקמפינג  או לטיול, אין ספק שסדרת Q היא המתאימה לכם ביותר. אם אתם בעלי משפחה ומדי פעם רוצים להכין לעצמכם ארוחה טובה ואתם מחפשים גריל אמין ולא יקר שניתן גם לאחסן בקלות ובנוחות בזמן שאתם לא משתמשים בו ולא יתפוס לכם הרבה מקום, סדרת ספיריט או ספיריט II בהחלט מתאימה לכם ביותר. אם נראות ועיצוב חשובים לכם, ואתם רוצים מוצר שלא רק יבשל טוב אלא גם ייראה טוב, יש לכם משפחה גדולה, הרבה חברים, אתם מארחים הרבה ויש לכם מרחב מספיק גדול בבית כמו למשל מרפסת רחבת ידיים או גינה גדולה, אחד הגרילים מדגם ג’נסיס יעניק לכם גם קיבולת גדולה של מזון שתוכלו להפיק ממנו במקביל, גם נראות שמשתלבת נהדר עם העיצוב הביתי שלכם וגם חווית משתמש מעולה. סדרת סמיט מתאימה במיוחד למקצוענים שביניכם, לחובבי הדיוק בעשיית הבשר, למי שמארח כמויות גדולות מאד של אורחים לעיתים קרובות ומבשל כמויות גדולות מאד של מזון במקביל. סדרת סמיט מגיעה עד לשבעה ברזים שונים המאפשרים בישול, טיגון, אפייה וצלייה במקביל ובהחלט מתאימה למי שבישול הוא בשבילו דרך חיים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה

    עדכון זמנים חשוב!

    ביום הזיכרון (13/05/24) הסניפים יהיו פתוחים עד השעה 16:00

     

    ביום העצמאות (14/05/24) הסניפים יהיו סגורים