כולנו מכירים היטב את שובר השוויון החדש בתחום הגריל הביתי – אנו מדברים כמובן על גריל גז. מדובר על מתקן נהדר שמסייע לנו להכין בשר במהירות, באיכות גבוהה, ובעבודה נקייה ללא עשן, ריח לא נעים, או לכלוך. לא מעט ישראלים כבר הצביעו ברגליים ורכשו לעצמם גריל גז ביתי.

אין ספק שאם אתם אנשים של בשר שגם אוהבים לארח חברים או בני משפחה, גריל גז יכול להיות מוצר מושלם מבחינתכם שישדרג את חווית האירוח שלכם בכמה רמות. אבל היום באנו לספר לכם על אחד החלקים המגניבים ביותר בגריל גז. הוא לא נמצא בכל הדגמים של כל החברות, אבל הוא מהווה תוספת נחמדה מאוד לגריל גז, ואנו ממליצים לכם בחום לוודא שגם בגריל גז שאתם הולכים לקנות יש את החלק הזה.

 

מבערי צד

מבערי צד מוכרים בעיקר בשמם כירת צד. לכל גריל גז יש את המבערים העיקריים שלו, אלו שאחראים על צליית הבשר ומסוגלים לייצר חום בטמפרטורה גבוהה מאוד ובמהירות. אבל ללא מעט דגמים של גריל גז יש עוד פיצ’ר יעיל ושימושי מאוד, מבערי צד. מדובר בעצם על כירה קטנה שמחוברת לצד של גריל הגז ועובדת יחד איתו.

בעצם יש לכם בצמוד לגריל גז פינת בישול או טיגון שאתם יכולים להפעיל בו זמנית, יחד עם הגריל. מדובר על פטנט נוח מאוד שגם מאפשר לכם להרחיב את רפרטואר המנות שלכם בלי צורך לרוץ כל הזמן בין המטבח לגריל הגז שלכם תוך כדי שאתם מכינים ארוחה או מארחים חברים.

 

מהם היתרונות הגדולים של מבערי צד

למבערי צד יש לא מעט יתרונות, ולכן הם הופכים בשנים האחרונות להיות תוספת יותר ויותר נפוצה בדגמים השונים של גרילי גז. אספנו כאן עבורכם מדגם של כמה מהיתרונות הללו כדי שתוכלו להתרשם מהם, ולהבין מדוע כדאי שבגריל גז שלכם יהיו גם מבערי צד.

  1. היתרון הראשון הוא יתרון הנוחות. נדיר מאוד שאנו מכינים ארוחה שמורכבת אך ורק מבשר שאנו מכינים על גריל גז. לרוב, הארוחה שאנו מכינים תכלול עוד מנות כמו ירקות מטוגנים, צ’יפס כלשהו, לחם, ממרחים, סלטים, ועוד. זה נכון עוד יותר כאשר אנו מארחים אנשים ולא רק זורקים לעצמנו איזה סטייק על הגריל. במצב כזה תוכלו להכין את המנות הנוספות שדורשות טיגון או בישול צמוד לבשר. זה מאוד יקל עליכם, ויאפשר לבן אדם אחד להשתלט על כל ההכנות של האוכל. לא תצטרכו שבן אדם אחד יהיה על הגריל גז ומישהו אחר ישגיח על הדברים במטבח. בנוסף, אותו אדם שאחראי על האוכל גם יחסוך לעצמו את כל ההתרוצצות ויוכל להיות בטוח ששום דבר לא יישרף או ייהרס.
  2. היתרון השני הוא יתרון הניקיון. כולנו אוהבים מאוד להכין אוכל ולאכול אותו, אבל קצת פחות מתחברים לשלב הניקיון שמגיע תמיד אחרי האוכל. מבערי הצד חוסכים לכם ניקיון מכיוון שאת כל הבישולים וההכנות תוכלו לבצע רק על מתקן אחד – גריל הגז שלכם, בלי צורך ללכלך גם את הכיריים הרגילים שיש לכם במטבח.
  3. היתרון השלישי הוא יתרון המטבח החיצוני. כולנו יודעים שיש לפעמים מנות מסוימות שאנו חייבים להכין, אך אנו שונאים את התהליך. אלו יכולות להיות מנות שמפיצות ריח חזק בכל הבית, או גורמות לכמות גדולה של עשן מחניק. ברגע שיש לכם גריל גז עם מבערי צד, תוכלו להפעיל כמובן רק את מבערי הצד. זה יאפשר לכם להוציא מהמטבח הביתי את כל ההתעסקות עם המנות שאתם פחות אוהבים. כך תוכלו לטגן המבורגרים למשל, בלי שכל הבית יקבל ויספוג את ריח הטיגון.

 

מה כדאי להכין על מבערי צד

כולנו יודעים שאין דרך טובה יותר להבין משהו מלנסות אותו בפועל ולחוות את השימוש בו. אז לצערנו אנו לא יכולים להזמין אתכם לארוחת בשרים שנצלה עבורכם על הגריל גז שלנו, אבל אספנו בשבילכם כמה רעיונות מעניינים לדברים שאפשר להכין על מבערי צד כתוספת למנות הבשר העיקריות:

  1. פיתות או לחמים שונים – מדובר על התוספת הכי ישראלית לכל ארוחה כמעט. אנחנו תמיד אוהבים לנגב פיתה עם משהו, או לדחוף כמה דברים בלאפה. מבערי הצד לא נועדו לאפות את הפיתות מאפס, אלא לחמם אותן. כל מי שקצת מבין באוכל יודע שאי אפשר להשוות פיתה רגילה, גם אם היא טרייה, לפיתה מחוממת ואפילו חרוכה קלות.
  2. צ’יפס – אין ספק שזוהי התוספת האידיאלית לארוחות בשר, בעיקר אם הלכתם על המבורגרים. צ’יפס הוא נשנוש מדהים, ולא סתם מדובר על אחת התוספות הפופולריות בכל מסעדה. מבערי צד מאפשרים לכם לטגן צ’יפס אמיתי יחד עם הבשר על גריל הגז, ולהגיש אותו טרי ולוהט לאורחים שלכם. רק לא לשכוח מלח, קטשופ, ואולי גם מיונז, ואין ספק שתזכו בתואר מארחי השנה.
  3. בצל מטוגן – בצל מטוגן הולך נהדר עם סוגי בשר שונים ומהווה תוספת בלא מעט מסעדות. הבעיה היא שלרוב אנו מקבלים בצל מטוגן ‘עייף’ שטוגן במקרה הטוב בבוקר, וכבר איבד את הטריות שלו, ככה שהוא לא ממש מגרה. אבל מבערי הצד של גריל הגז מאפשרים לכם להכין בצל מטוגן טרי ולהוסיף אותו למנה שיצאה רק הרגע מהגריל. זהו ללא ספק שדרוג רציני לכל ארוחה.

 

סיכום

מבערי צד הם תוספת מפנקת ושימושית מאוד לכל גריל גז. מדובר על פיצ’ר נוסף שנמצא בצידו של גריל הגז ומעניק לכם בעצם עוד עמדת בישול קטנה לצד הגריל העיקרי. את מבערי הגז ניתן לנצל ולהפעיל באופן עצמאי בפני עצמם, וכמובן גם תוך כדי עבודה על גריל הגז עצמו.

 

שאלות ותשובות

ידענו שיהיו לכם שאלות, ולכן הכנו כאן תשובה מראש לשתיים מהשאלות שאנו מקבלים הכי הרבה מאנשים שמתלבטים בנושא.

התשובה היא לא. יש גם דגמים מצוינים של גריל גז ללא מבערי צד בשוק. עם זאת, אם כבר החלטתם להשקיע ולרכוש גריל גז, כדאי מאוד שיהיו לו מבערי צד.

מבערי הצד עובדים בעצם על גז הבישול שעליו עובד גם הגריל עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה

    עדכון זמנים חשוב!

    ביום הזיכרון (13/05/24) הסניפים יהיו פתוחים עד השעה 16:00

     

    ביום העצמאות (14/05/24) הסניפים יהיו סגורים