כחובבי גריל אמיתיים בוודאי תהיתם האם כדאי לעבור למעשנת פלט ומה היתרונות בכך. מעשנות הפלט המודרניות של וובר משלבת את הפשטות עם המודרניות עם שימוש בשבבי עץ לצורך הבערה בדיוק כמו באח או בתנור ההסקה בשילוב עם יכולות מרשימות ומתקדמות במיוחד של בקרת טמפרטורה, אפליקציה שדרכה ניתן לעקוב ולתת הנחיות למעשנת וחווית משתמש טובה במיוחד. במאמר זה נפרט את כל התכונות הייחודיות של מעשנות פלט. 

 

עישון בשרים אצלכם בחצר הבית או במרפסת 

מה יותר כיף מלארח את החברים והמשפחה עם ארוחת בשרים משביעה על גבי מעשנה ביתית משלכם. מעשנות הפלט של וובר הן אמנם מודרניות אבל מבוססות על שיטת בישול עתיקה ביותר, עישון באמצעות שבבי עץ.

הבשר המעושן מקבל טעם ועסיסיות יוצאת דופן, ובשל העובדה ששבבי העץ עצמם מגיעים עם ארומה ייחודית משלהם ( כיום ניתן להשיג שבבי עץ בטעמים וארומה של פקאן, הדרים, תפוח, קינמון, דובדבן, חביות בירה ויין, או עצי יער כגון אלון, ערער או מייפל ) תוכלו להכין ארוחה מלאה בטעם וניחוח שלא תוכלו להשיג בגריל הרגיל שלכם. בנוסף, המעשנת מסוגלת גם לתפקד גם כגריל רגיל וגם כתנור אפייה בו תוכלו להכין מאפים שונים וקינוחים מדהימים. 

 

מעשנת פלט

מעשנת הפלט האופקית הינה למעשה הכל בחבילה אחת, גם מעשנת בשרים, גם גריל וגם תנור איתו אפשר לאפות, לבשל ואפילו להכין קינוחים. היא מבוססת על שבבי עץ בדומה לאח מבוערת או תנור הסקה אותם יש לרכוש בנפרד המוכנסים לתוך תא השבבים, וזו הפעולה האחרונה שתצטרכו לעשות, כי ברגע שתדליקו את כפתור ההדלקה, המעשנת של וובר תעשה הכל בעצמה.

לאחר שתקבעו את הטמפרטורה המעשנת תגיע אליה ותישאר בה עד שתכבו אותה, תשלח לכם עדכונים לאפליקציה ותאפשר לכם למדוד את טמפרטורת הבשר מבלי לפתוח אותה. כגריל, תוכלו להשתמש בה כדי להכין את כל המעדנים שאתם הכי אוהבים, המבורגר, קבב, שישליק, ירקות צלויים ודגים, תוכלו לאפות פיתות ופיצות על גבי משטח אבן ועוד אינספור אפשרויות. להלן כל היתרונות שניתן לקבל משימוש במעשנת פלט מודרנית של וובר:

טמפרטורה אחידה ומבוקרת 

מעשנת הפלט מצוידת בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת לכם לקבוע את הטמפרטורה הרצויה, המאוורר המובנה בתוכה וווסת שבבי העץ ידאגו להגיע לטמפרטורה הרצויה ולהישאר בה לאורך כל זמן הבישול. רוצים לשנות את הטמפרטורה? אל תטרחו לקום מהספה, תוכלו לעשות זאת באמצעות האפליקציה. 

טווח טמפרטורות גמיש במיוחד 

כדי לבשל כמו שף אתם צריכים ווסת טמפרטורות מקצועי במיוחד. מד הטמפרטורה במעשנה מסוגל 

אפליקציית וובר קונקט 

האפליקציה מאפשרת לכם שליטה מרחוק במעשנת הפלט ולקבל עדכונים שוטפים על התקדמות הצלייה, הטמפרטורה ועוד. השימוש באפליקציה משחרר אתכם לעיסוקיכם, במיוחד כשמדובר ביום שישי עמוס במיוחד לקראת שבת או שיחות טלפון מן העבודה שאתם חייבים לבצע לפני הארוחה. 

עיצוב מרשים במיוחד 

זה לא סוד שמעשנת הפלט תופסת מקום נכבד במרפסת הבית או בחצר, כך שאם היא כבר נמצאת שם לפחות שתראה נפלא. המעשנות של וובר נראות מדהים, קלות מאד לתפעול ולתחזוקה והעיצוב שלהן מקנה להן מראה שמשתלב נהדר עם המרפסת או הגינה בטבעיות רבה. 

חום אחיד לכל המשטח 

אחד היתרונות הבולטים של מעשנת הפלט היא לאפשר לכם חום אחיד לאורך כל משטח העבודה. כך תוכלו להכין את כל הסטייקים האהובים עליכם בבת אחת אחד ליד השני ולהגישם לשולחן ביחד מבלי שתצטרכו להמתין ולהסתכן בכך שחלק מהם יתקררו בינתיים. 

איסוף שומן למגש

השומן המטפטף מן הבשר נאסף לתוך מגש הניתן לשליפה לניקוי מהיר ויעיל ומאפשר תחזוקה נוחה וקלה יותר של המעשנת. 

קל יותר למתחילים 

בעזרת טכנולוגיית בקרת הטמפרטורה והמעקב באפליקציה, גם למתחילים קל יותר לעבוד עם המעשנות של וובר. מהרגע שקבעתם את הזמן והטמפרטורה, המעשנת תעשה את כל השאר בשבילכם.

שבבי העץ 

שבבי העץ הינם ניתנים לרכישה באמצעות האינטרנט או בחנויות המובחרות, ניתן לרכוש סוגים רבים ומגוונים של שבבי עץ אשר מעניקים טעם וארומה ייחודיים לבשר. ניתן לרכוש שבבים של עצי פרי כגון תפוח והדרים, שבבים מחביות בירה או יין, או מעצי יער כגון אלון.

סדר וניקיון בבית – כל ריחות הטיגון והבישול בחוץ 

מהיום תוכלו לטגן, לאפות, לקלות ולצרוב בשרים, דגים, ירקות ועוד מחוץ לבית במרפסת או בחצר ולהשאיר את המטבח נקי ומסודר לקראת בוא האורחים, בלי ריחות חריפים בתוך הבית ובלי נתזי שמן ובלי ערימת כלים מלוכלכים. פשוט, קל והרבה יותר נקי. 

ארוחה שלמה בו זמנית 

אם עד עכשיו הייתם זקוקים לגריל, כיריים, תנור אפיה וטוסטר אובן כדי להכין ארוחה לאורחים או למשפחה, מהיום הכל מתבצע במקום אחד – מעשנת הפלט. בעזרת מעשנת הפלט ניתן גם לצלות, גם לעשן, גם לאפות וגם לבשל והכל בטעם ובארומה יוצאת דופן שאי אפשר להשיג בתנור בישול רגיל. 

 

לסיכום 

מעשנת הפלט של וובר מבוססת על שיטה עתיקת יומין לעישון בשר, אבל בטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם בקרת טמפרטורה חכמה ואפליקציה שעושה לכם את החיים הרבה יותר קלים ומאפשרים לכם לקבל עידכונים ולשלוט בפעולת המעשנת גם כשאתם עורכים קניות אחרונות לקראת בוא האורחים.

מעשנת הפלט עובדת על שבבי עץ אשר מגיעים במגוון רחב מאד של טעמים וניחוחות כדי ליצור גיוון ועניין במזון שאתם מכינים, החל מעצי פרי כגון הדרים או תפוח, דרך עצי יער כגון אלון או ערער וכלה בחביות יין ובירה. קל מאד לתפעל, לתחזק ולנקות את המעשנת והיא מתאימה גם למי שעושה את צעדיו הראשונים בעישון ומאפשרת לכם גם לצלות עליה בשרים כמו גריל רגיל ואפילו לאפות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה

    עדכון זמנים חשוב!

    ביום הזיכרון (13/05/24) הסניפים יהיו פתוחים עד השעה 16:00

     

    ביום העצמאות (14/05/24) הסניפים יהיו סגורים