מחפשים את הדרך הקלה והיעילה ביותר אל הסטייק? הכירו את הגריל החשמלי שמאפשר לכם לבשל, לטגן, לקלות ולצלות בקלות רבה ובלחיצת כפתור בלי שום הכנות מוקדמות ובלי לדאוג לבלוני גז, שבבי עץ או פחם. במאמר זה נסקור את כל היתרונות של גריל חשמלי: נוחות, יעילות ועוד. 

 

גריל אצלכם במרפסת או בסלון 

כמה טוב לדעת שבמקרה הצורך תמיד יש לכם גריל במרפסת או בסלון. ארוחות שישי מפנקות? חגים ושבתות? חברים ומשפחה? אירוח ספונטני? אין שום צורך לדאוג. בעבר גרילים חשמליים נחשבו פחות טובים מגרילי הגז או הפחם בשל הקושי להגיע לטמפרטורות גבוהות, אך הדגמים החדשים של היום מביאים איתם כוח ועוצמה שלא הייתה להם בעבר, והם בהחלט נותנים תחרות לכל הדגמים הקלאסיים כולל מעשנות הפלט. 

 

היתרונות של גריל חשמלי

רעבים? בא לכם לאכול עכשיו סטייק טוב? במקום להתעסק עם שבבי, עץ, פחם או לחבר את בלון הגז, פשוט הדליקו את החשמל והתחילו לבשל. בלחיצת כפתור אחד תוכלו להגיע לטמפרטורה הנדרשת ללא כל קושי, ופשוט להכין את הארוחה שבא לכם בלי שום התעסקות מיותרת בשום דבר אחר. להלן כל היתרונות של גריל חשמלי: 

נוחות 

הגריל החשמלי מתאים מאד למי שלא אוהב להתעסק עם כל מה שמסביב, אלא פשוט לגשת לעניין, לבשל, לטגן, לאפות על גבי משטח אבן או לצלות מבלי לתהות קודם האם יש די גז בבלון הגז או האם השבבים האלו מתאימים. פשוט להדליק את הכפתור ולהתחיל לצלות את ארוחת הערב. 

יעילות 

גריל גז מאפשר לכם להכין מגוון עצום של מנות, החל ממנות בשריות הכוללות סוגי בשר שונים כגון דגים, פירות ים, עופות, נתחי בקר, דרך ירקות צלויים ובריאים וכלה בהכנת פיצות, פיתות ומאפים שונים על גבי משטח אבן המיועד לכך. עם כל כך הרבה אפשרויות, קל יותר להכין ארוחת ערב גם אחרי יום ארוך ומפרך בעבודה וליהנות מארוחה מאוזנת ובריאה יותר לכל המשפחה. 

חום אחיד ויציב 

גריל החשמל נדלק בלחיצת כפתור ומגיע לטמפרטורה הרצויה במהירות רבה, לאחר מכן הטמפרטורה נשמרת קבועה עד לכיבוי ומשטח הצלייה הינו אחיד לצלייה משותפת של מספר נתחים. זה מקל מאד על העבודה ומאפשר הכנה מהירה של מספר נתחים גם יחד. 

מתאים גם לשימוש בתוך הבית  

אין לכם מרפסת או חצר? לא נורא, את הגריל החשמלי ניתן להציב גם על גבי משטח שאינו רגיש לחום במטבח. במידה ותהיו מעוניינים לעבוד איתו במרפסת או בחצר ניתן להניח אותו על משטח עבודה יציב או לקנות לו רגליים מתוצרת וובר שגם מאפשרות לו לנוע ממקום למקום בקלות. 

ללא עשן 

גריל החשמל פולט הרבה פחות עשן ואדים מאשר גריל הפחמים או המעשנת, אינו מייצר ריחות חריפים של עשן ( ייתכנו ריחות של טיגון שמקורם במזון עצמו ) ובכך מסייע להפחית זיהום אויר ופגיעה בסביבה. 

ללא להבה 

לגריל החשמלי אין להבה פתוחה שיכולה לצאת משליטה, עם זאת יש לו גוף חימום לוהט ומומלץ לנקוט בכל אמצעי הזהירות בדיוק כמו בתנור. 

קל מאד לנקות 

גריל החשמל אינו צובר פיח ואין צורך לפנות שבבי עץ משומשים, רק לנקות באמצעות סמרטוט טבול בחומר ניקוי כללי ולפנות את המגש לאיסוף שומן שרוף וזהו, הכל נקי.

קל מאד לאחסון

בשל גודלו, הגריל החשמלי נכנס בקלות לארונות המטבח או ניתן לאחסון תחת כיסוי ייעודי במרפסת או בחצר. הרגליים המתקפלות ניתנות גם הן לאחסון קל ונוח. 

קל לתחזוקה 

מאחר ואין צורך להחליף בלוני גז, לרכוש שבבי עץ או פחמים, אין כמעט תחזוקה באחזקת גריל חשמלי. רק לנקות לאחר כל שימוש ולשמור במקום מוגן. 

זול משמעותית וחסכוני

מחירו של גריל החשמל הינו נמוך משמעותית מן האלטרנטיבות, כמו כן, התשלום הנוסף היחיד על אחזקתו היא חשבון החשמל הביתי הרגיל שלכם. אין צורך לרכוש בלוני גז, פחמים או שבבי עץ, אלא פשוט לחבר לחשמל הביתי. 

פשוט ונוח לשימוש 

כל אחד יכול ללמוד איך להשתמש בגריל החשמל ללא כל ניסיון קודם, רק הדליקו את הכפתור, עקבו אחר הוראות הכנת המתכון, וללא שום קושי הכינו ארוחה בריאה ומאוזנת יותר עבורכם ועבור המשפחה והחברים שלכם. 

טעים, בריא ומזין מאד 

הגריל החשמלי נקי הרבה יותר מן האלטרנטיבות ומאפשר לכם לאכול את המנה האהובה עליכם ללא חשש משאריות פיח, עשן סמיך או חלקיקי שומן שרוף. הוא מאפשר לשמור על דיאטה מאוזנת ובריאה יותר ללא שימוש בשמן בישול ולשמור על בריאותכם ובריאות המשפחה. 

עיצוב מודרני וחדשני 

הגריל החשמלי של וובר מגיע בעיצוב מודרני, חדשני ומדליק שמשתלב נהדר במטבח, בחצר או במרפסת בדיוק כמו שמתאים לסגנון ולאורח החיים שלכם וכפי שאתם אוהבים. 

הגריל החשמלי – המון יתרונות נפלאים 

הגריל החשמלי נוח מאד לאחסון ולתפעול, מתאים במיוחד גם לבלתי מנוסים או לכל מי שאינו ממש מומחה בנפנופים. הוא חסכוני מאד מאחר ואין צורך לקנות בלוני גז או שבבי עץ, הוא מהיר הרבה יותר ומאפשר לכם לגשת ישר ולעניין להכנת האוכל, מגיע לטמפרטורה הרצויה מהר מאד ושומר על חום אחיד ויציב ומתאים מאד לדירות שאין בהן מרפסת או חצר.

במידה וכן תרצו להשתמש בו במרפסת או חצר ניתן לרכוש עבורו רגליים בנפרד או להניח אותו על משטח עבודה יציב. הגריל החשמלי אינו פולט עשן או אדים, מצמצם ריחות חריפים ומאפשר ארוחה בריאה ומאוזנת יותר מאחר ולא תצטרכו להשתמש בשמן בישול. קל מאד לתחזק אותו, לשמור על נקיונו ולעבוד איתו, ולהגיע ישר ולעניין  – אל האוכל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה

    עדכון זמנים חשוב!

    ביום הזיכרון (13/05/24) הסניפים יהיו פתוחים עד השעה 16:00

     

    ביום העצמאות (14/05/24) הסניפים יהיו סגורים