עוף במרינדת פפריקות בגריל גז

עוף במרינדת פפריקות בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר קלאסיים שאפשר להכין. מדובר במתכון קל, פשוט והכי חשוב? טעים ברמות. אין כמו שילוב של מספר פפריקות שנותנות טעמים טובים ועזים לעוף שלנו והכל מוכן בגריל גז. אז איך מכינים את העוף במרינדת פפריקות? איך עובד גריל הגז בכלל? ולמה אנשים רבים בוחרים לרכוש גריל גז במקום גריל פחמים? אנחנו כאן כדי לנסות להסביר את הכל.

 

גריל גז – הגריל שלא מפסיק לצבור תאוצה

אז כן, בשנים האחרונות יש נהירה מטורפת לקנייה של גרילי גז. גריל גז הוא נוח ומדהים ואנחנו נבחר בגריל הזה לבית שלנו אם לגינה או למרפסת בזכות זה. בשנים האחרונות יש ממש רצון עז לרכישה של גרילי גז לכך יש סיבות רבות שאותן נפרט בהמשך.

הגריל גז מביא איתו נוחות שאי אפשר להסביר, כל מה שצריך זה בלון גז ואפשר להכין את חווית העל האש שכולנו אוהבים בלי שום בעיה. הגריל נוח לתפעול והוא מזכיר לנו בשיטת הצלייה את גריל הפחמים בין אם בגודל של הגריל ובין אם בטעם. את ארוחות הבשרים המדהימות אפשר להכין באמצעות גריל הגז ללא שום בעיה.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

גריל גז – הנוחות הכי גדולה שאפשר לתאר

אז כן המילה נוחות היא הסיבה העיקרית לבחירה של רבים בגריל הגז על גריל הפחמים. גריל גז הוא נוח ברמות גבוהות שקשה להסביר והוא מגיע באותו המחיר של גריל הפחמים המפורסם. כל מה שצריך כדי להכין ארוחה מדהימה הוא לחבר את בלון הגז, לסובב את המצת ולהתחיל להכין את האוכל. היכולת הספונטנית גבוהה הרבה יותר, אפשר להדליק אותו בשביל ארוחה לאחד או שניים מה שבגריל פחמים הוא יותר בעייתי, וההבדל בטעם? לא באמת קיים.

 

וכמה יעלה לי לקנות גריל גז איכותי לבית?

אם אתם רוצים לקנות גריל גז איכותי לבית בין אם למרפסת או לגינה קשה לנקוב במחיר מדויק שתצטרכו לשלם. גרילי גז מסוגים שונים עולים מחירים שונים והמחירים מתחילים בכמה מאות שקלים בודדים ויכולים להגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים במקרים מסוימים. חשוב להדגיש שלמחיר של גריל יש כמה חוקים בסיסיים שחשוב לדעת.

החוק הראשון הוא הגודל כן קובע. ככל שנרצה גריל יותר גדול ככה הוא יעלה לנו יותר, מדובר בחוק שנכון ברוב המקרים ותמיד לגודל הגריל יש השפעה על המחיר. החוק השני ואולי חשוב לא פחות הוא שככל הגריל יהיה בנוי מחומרים איכותיים יותר ככה גם יעלה המחיר שלו. החוק השלישי ואולי הכי פחות מוכר הוא העניין הטכנולוגי, טכנולוגיה עולה לנו המון כסף, וככל שנרצה שהגריל שלנו יהיה מתקדם יותר מבחינת טכנולוגית בין אם בפיצ’רים מסוגים שונים וכו’ הדבר יעלה לנו יותר. עקב כל הסיבות הללו ועוד סיבות רבות קשה מאוד לנקוב במחיר של גריל הגז הביתי.

 

עוף במרינדת פפריקות בגריל גז- אין פשוט וטעים מזה לחובבי העופות

עוף במרינדת פפריקות בגריל גז הוא מתכון קליל במיוחד ובשבילנו לא נצטרך יותר מידי זמן. לפני שנתחיל לדבר על איך מכינים את זה באופן המושלם, אנחנו נדגיש כי יש חשיבות רבה להכנת העופות יום לפני ומנוחה של 24 שעות של העופות במרינדת הפפריקות, כמובן לא מדובר בחובה אלא בהמלצה ואנחנו ממליצים שתתחילו לעבוד על הארוחה הזו יום לפני כדי שתוכלו להנות מעוף טעים ואיכותי. אז קודם כל נארגן את המצרכים הבאים:

עוף שלם 1.5-2 קילו של עוף
שמן כוס שמן
פפריקה מתוקה 3 כפות
פפריקה מעושנת 3 כפות
פפריקה חריפה 1 כף
שום כתוש 3 שיניים
מלח כפית
פלפל 1/3 כפית

 

שלב ראשון – הכנסת העוף למרינדה של 24 שעות

אז את העוף אנחנו נכניס קודם כל למרינדה של 24 שעות. את המרינדה נכין מכך שניקח את השמן ביחד עם הפפריקות השונות והשום הכתוש ונערבב אותה עד לרמה שהכל יהיה אחיד ויפה. אחרי שהמרינדה הופכת להיות אחידה אנחנו מכניסים את העוף שלנו (חשוב לבחור בעוף ללא עצמות מהקצב). נכסה את הקערה עם העוף והמרינדה ונכניס אותם למקרר ל24 שעות.

 

שלב שני – הכנת העוף לצלייה וצליית העוף בגריל הגז

אז כדי להכין עוף במרינדת פפריקות בגריל גז, אחרי שהוא שכב במרינדה שלנו אנחנו נוציא אותו כשעה לפני הצלייה ונתבל אותו במלח ופלפל. אחרי שסיימנו לתבל את העוף אפשר להתחיל במלאכה שלשמה התכנסנו כאן, וזה צלייה של העוף בגריל הגז.

ניקח את העוף (חשוב שעה בערך אחרי שיספיק להיות בטמפרטורת החדר ולא בטמפרטורה של המקרר) ונניח את העוף שלנו בגריל הגז ונתחיל בצלייה. חשוב מאוד להשתמש במכסה ולתת לו לפחות 20 דקות. לאחר מכן נהפוך את העוף וניתן לו עוד 20 דקות עד שיהפוך ויהיה שחום ורך וניתן לאכילה. והנה יש לנו עוף מדהים בלי מאמץ כמעט.

 

ומה מומלץ לאכול לצד העוף?

צריכה להיות קודם כל מה האירוע, לרוב במקרים של “על האש” עם החברים פחות נרצה עוף ועוף זה מאכל שהוא יותר משפחתי, לכן אנחנו נמליץ לצד העוף על אורז או פתיתים. אפשר כמובן להוסיף לשולחן סלטים מסוגים שונים אין שום בעיה עם זה זה רק יוסיף לטעם, ולאוהבי העוף השלם? אפשר לאכול רק את העוף מדובר במנה נהדרת.

אז כמו שהבנתם עוף במרינדת פפריקות בגריל גז הוא קליל ופשוט וכל מי שיטעם את המתכון הזה ממש ישמח ואפילו יתרשם מבלי לדעת שכמעט ולא עשיתם שום דבר חוץ מלשים את העוף על הגריל.

עוף במרינדת פפריקות בגריל גז
עוף במרינדת פפריקות בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה