מתכון לקבב עוף בגריל פחמים

מתכון לקבב עוף בגריל פחמים הוא מתכון פשוט שאפשר לשלב במקום הקבבים הרגילים בארוחת הבשרים הבאה שלנו. הרבה אנשים נמנעים מלאכול בשר שומני או בשר בקר וקבב עוף יכול להוות תחליף מושלם עבורם וגם עבורנו אם אנחנו פחות רוצים לאכול בשר. אז איך מכינים את המתכון הנפלא הזה? הכנו לכם את כל השלבים על מנת להכין קבב עוף מושלם באפס מאמץ.

 

גריל הפחמים – הכירו את הגריל האהוב

אז כולנו מכירים את גריל הפחמים גריל שהוא נוסטלגיה במיטבה, גריל אהוב ובעיקר בעל זיכרונות רבים לחיינו. עם הקדמה עדיין אנשים רבים בוחרים להישאר עם הפחמים ולא מסוגלים להשאיר אותם מאחור ויש לכך סיבות רבות שלא ניתן אפילו לספור אותן.

גריל הפחמים הוא חלק מהעבר והזכרונות שלנו וגם איזושהי תחושה של שייכות ותקופות פשוטות יותר שבהם לא הכל היה מתקדם ומידי, בימים שהיינו חיים את הווה במקום לרוץ לעבר העתיד, תקופות פשוטות.

 

גריל הפחמים של היום – ממש לא מה שאתם זוכרים מפעם

אז גריל הפחמים של היום הוא באמת ממש לא מה שאנחנו זוכרים וכל חלקיו עברו שדרוגים רבים על מנת להפוך להיות מותאם יותר לעידן המודרני. נכון, עדיין גריל הנירוסטה הקטן והנהדר קיים ואפשר להשתמש בו אבל גרילי הפחמים האחרים הם הפכו לביתיים יותר, גדולים יותר, חכמים יותר וכמובן נוחים יותר לשימוש ברמות שקשה להסביר.

לכן רבים מן האנשים בוחרים להכניס לחייהם את גריל הפחמים, ישנם אנשים רבים שלא יכולים לאכול בשר שלא נצלה על גחלים חמות ולוחשות וכמובן שהם פשוט אוהבים את הניחוחות והטעמים שיוצאים מהפחמים עצמם. תוסיפו לכל זה את העיצובים המודרניים והמרהיבים לצד הטכנולוגיות השונות שהצטרפו לגרילים הללו ותבינו בדיוק למה הרבה אנשים עדיין לא רוצים להחליף את הפחמים.

 

רכישת גריל פחמים חדש – לא תורה מסיני

אז אם החלטתם שהגיע הזמן להשתדרג ואתם חולי פחמים אז אתם צריכים לרכוש לעצמכם למרפסת או לגינה את גריל הפחמים הבא שלכם. זה ממש לא קשה ולא מסובך אבל הכנו לכם מספר עצות, טיפים שיוכלו לעזור לכם באופן יעיל מאוד בתהליך הרכישה וכמובן להכווין אתכם כיצד כדאי לכם לפעול. כל ההמלצות שלנו מבוססות על ניסיון רב שיש לנו בתחום ולכן אנחנו ממליצים לכם להשתמש בעצות הללו אבל כמובן זה לא חובה.

 

תקראו מעט על הגרילי פחמים החדשים

אז כמו שאמרנו בהתחלה גרילי הפחמים היום הם לא כמו בעבר ואפילו הפחמים עצמם השתנו הן בצורה והן ביעוד שלהם. לשם כך אנחנו ממליצים לא לקפוץ לבריכה של העמוקים אלא קודם כל לקרוא ולהבין טיפה יותר את התחום. בהתאם לכך שתראו ותבינו את התחום מעט יותר יהיה לכם גם קל יותר לאחר מכן בבחירה בין האלטרנטיבות השונות.

 

תקציב מראש יכול מאוד לעזור לכם

אז עצה נוספת היא להכין לעצמכם את התקציב מראש. אנחנו לא יכולים לדעת מה היכולת הכלכלית שלכם אבל בעידן המודרני ישנו שוק רחב במיוחד של גרילים מסוגים שונים וביניהם גרילי הפחמים המתאימים לכל כיס. תכינו את התקציב שלכם מראש על מנת שתוכלו לדעת איפה להסתכל ומה לחפש.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

אנחנו ממליצים אתכם להתייעץ עם צוות המומחים שלנו שידע לעזור לכם בכל תהליך הבחירה באופן מושלם. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ואנחנו יותר מנשמח לעמוד פה לשירותכם ולעזור לכם בכל מה שתצטרכו, לענות לכם על השאלות וללוות אתכם בכל תהליך הרכישה מתחילתו ועד סופו תוך מתן שירות מעולה ומקצועי.

 

מתכון לקבב עוף בגריל פחמים – המתכון הפשוט ביותר לקבב

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון והוא מתכון לקבב עוף בגריל פחמים. המתכון הוא פשוט מאוד והוא יכול להוות תחליף מושלם לבשר הבקר שאנחנו רגילים אליו. הוא פחות שומני ויותר קליל מה שיתן לטעמים גם להשתלב באופן מושלם. אז לשם ההכנה של הקבבים הללו אנחנו ממליצים קודם לקחת את המרכיבים הבאים:

פרגיות טחונות כ-קילו
בצל קצוץ 1
פטרוזיליה צרור יפה
שום כתוש 3 שיניים
מלח 1 כפית
פלפל 1/3 כפית
כמון ½ כפית
ביצה 1

 

שלב ראשון – הכנה של הקבבים לפני צלייתם

אז השלב הראשון במתכון לקבב עוף בגריל פחמים הוא קודם כל לעשות לעצמנו את הקבבים עצמם. נתחיל בבלילה, ניקח את כל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם טוב טוב עד שיהפכו לבלילה אחת. לאחר שסיימנו אנחנו יכולים לעבור לחלק הבא והוא הכנת הקבבים עצמם ולתת להם לקבל את הצורה. אפשר לשים על שיפודים או להשתמש בכל צורה אחרת שאתם אוהבים לאחר מכן תתנו להם לנוח כמה דקות עד שתשמר צורתם.

 

שלב שני – צלייה של קבב העוף

החלק השני של המתכון לקבב עוף בגריל פחמים הוא צלייה של הקבבים עצמם. הליך הצלייה הוא דווקא מאוד קצר ופשוט. כל שעליכם לעשות הוא להניח את הקבבים עצמם בתוך הגריל פחמים שלכם לאחר שהדלקתם אותם והם מוכנים לצלייה ולתת להם את הצלייה. זמן הצלייה הוא בערך 3 דקות לכל צד יתכן ופחות והנה יהיה לכם קבבים מעוף פשוט מושלמים ומוכנים לאכילה. אין פה יותר מידי עבודה אבל באמת שזה פשוט ונהדר.

אז הנה לכם עוד מתכון והפעם זה מתכון לקבב עוף בגריל פחמים. מתכון קליל וטעים במיוחד ולא תאמינו כמה שהוא פשוט ונהדר. מקווים שיהיה לכם טעים, אנחנו בטוח נהנו ממנו. אפשר להגיש את הקבב עם סלטים שאוהבים ולחם טוב או כל פחמימה שעולה לכם לראש, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה