מתכון לצלעות טלה בגריל גז

מתכון לצלעות טלה בגריל גז הוא אחד מן המתכונים הממכרים שיצא לכם אחרי שתכינו אותם פעם אחת. לא תאמינו כמה זה פשוט להכין צלעות טעימות ואיכותיות וכמה זה מהנה וטעים במיוחד. אז איך מכינים את הצלעות האלה בגריל הביתי שלכם? קבלו את המתכון שהולך להיות כנראה מתכון קבוע שלכם אחרי שתנסו אותו פעם אחת. בואו נתחיל.

 

גריל גז – בואו ונכיר את הגריל האהוב

אז לפני שאנחנו בכלל מדברים על מתכון לצלעות טלה בגריל גז אנחנו תחילה רוצים שתכירו את גריל הגז. מדובר בגריל שהפך להיות לאחד מן הגרילים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. אתם לא מאמינים בכלל עד כמה מדובר בגריל אהוב ואיך הוא הפך לתחליף המושלם לגרילי הפחמים כבר הרבה מאוד זמן.

מדובר בגריל שמאוד נוח לשימוש, למרות שיש המון סטיגמות בשימוש בגז באמת לא מרגישים את ההבדל בינו לבין הפחמים ואפילו יש שיאמרו שהוא אף טעים עוד יותר. מדובר בגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות ולא סתם רבים מן האנשים בוחרים לשדרג את המרפסת שלהם או הגינה שלהם על ידי גריל הגז.

 

אז למה אנחנו נעדיף גריל גז על פחמים בכלל?

אנשים רבים בוחרים לבצע את השדרוג מפחמים לגז בגלל סיבות רבות. הראשונה היא שמדובר בתחליף יעיל ומושלם לפחמים, הוא נוח מאוד ואם רוצים להכין ארוחה של בשרים אנחנו לא צריכים להתחיל לחכות שהפחמים ידלקו אלא כל שצריך הוא רק לוודא שהמכשיר מחובר לגז ויש לנו אפשרות להתחיל להכין.

הגריל נותן לנו להיות יותר ספונטניים בכל מה שקשור להכנת ארוחות בשרים מה שלא ניתן לבצע בגרילי הפחמים והוא אינו דורש כל עבודה מוקדמת. כמובן שגם הריח והלכלוך של הפחמים נעלמים בשנייה בזכות גריל הגז ובכך הוא מהווה התחליף האולטימטיבי לפחמים.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

עיצוב חדשני, מודרני וטכנולוגיה חדישה

לא רק שהוא מהווה תחליף נהדר לפחמים גם גריל הגז הוא מגיע היום בעיצובים חדשניים ומודרניים וכמובן בטכנולוגיות חדישות אשר הופכים לחלק בלתי נפרד מהמרפסת או הגינה שלנו. מדובר בגריל נהדר בעל עיצובים שונים וגדלים המתאימים לכל סוגי המרפסות והגינות ככה שלא צריך להתחיל לשבור את הראש על עיצוב מחודש, הוא מגיע מתאים בהתאם לרצונות שלכם.

 

רכישת הגריל הראשון שלי – עצות מועילות

אז אם אתם פעם ראשונה רוכשים גריל אנחנו יודעים שלרוב זה מגיע עם ספקות רבות וחששות רבים. לכן הכנו לכם מדריך קליל ונחמד או יותר מספר עצות שיעזרו לכם להעיף את החששות שלכם וכמובן לבצע רכישה נבונה עבורכם.

 

בחרו את סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם

אז קודם כל אתם חייבים לבחור את הגריל הנכון ביותר עבורכם מבחינת סוג הגריל. כיום ניתן לבחור מבין גרילי הגז, גרילי הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים השונות. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונות אחרים וחסרונות ועל כן ההתאמה משתנה בהתאם לסוגים שונים של אנשים וכמובן בהתאם לצרכים השונים שיש לכל אדם מן הגריל שלו.

 

צוות המומחים שלנו ילווה אתכם לאורך כל התהליך

הצוות שלנו הוא צוות מקצועי בעל ניסיון רב בכל מה שקשור לגרילים ומעשנות. אנחנו ממליצים לכם לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שהוא פה עבורכם והוא ידע לעזור לכם וללוות אתכם בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו וכמובן לענות לכם על כל שאלות ולהעיף את כל החששות שיש לכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לכל שאלה ומחכים לעזור לכם לבחור את הגריל הראשון שלכם.

 

מתכון לצלעות טלה בגריל גז – הכי קליל שיצא לכם להכין

אז איך מכינים מתכון לצלעות טלה בגריל גז אתם שואלים? אתם לא תאמינו בכלל כמה זה פשוט ועוד יותר כמה זה טעים להכין צלעות טלה בגריל הביתי שלכם. מדובר במתכון קליל ומושלם אשר כל מי שיאכל ממנו פשוט ייהנה מארוחה מדהימה, בשרית ואיכותית שאי אפשר להפסיק לזלול. אז אם אתם חובבי צלעות, מדובר במתכון המושלם ביותר עבורכם. אספו את המצרכים הבאים:

צלעות טלה פרוסות לצלעות כ- 2 קילו
שמן זית כ- 4 כפות
מלח ½ כפית
פלפל ¼ כפית
לימון סחוט 1 לימון
שום כתוש 3 שיניים
רוזמרין יבש 2 כפיות

 

שלב ראשון – להכניס את הצלעות למרינדה

אז השלב הראשון של מתכון לצלעות טלה בגריל גז הוא קודם כל להכניס את הצלעות למרינדה שלהן. איך מכינים את המרינדה? מאוד פשוט, אנחנו ניקח קודם כל את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם יחדיו עד שתיווצר לנו עיסה אחת ואחידה שמחכה לצלעות. כעת, נכניס את הצלעות פנימה וניתן להן לנוח בפנים למשך כמה שעות. בזמן הזה הצלעות יקבלו את טעמי המרינדה ויהיו מוכנות לצלייה בגריל הביתי שלנו.

 

שלב שני – צליית צלעות בגריל גז

השלב השני במתכון לצלעות טלה בגריל גז הוא שלב הצלייה. בשלב זה אנחנו ניקח את הצלעות שלנו ונתחיל בתהליך הצלייה שלהן בגריל הגז. נחמם מראש את הגריל שלנו ונניח את הצלעות לצלייה רצופה על שני הצדדים עד שיתקבלו סימני החריכה והצלייה וכן הן יהיו מוכנות. בעת שהן מוכנות אפשר להוציא אותן, להגיש לצד פחמימה או ככה כמו שהן וזה פשוט ארוחה מושלמת לכל קרניבור.

אז הנה למקרה שתהיתם מתכון לצלעות טלה בגריל גז, פשוט ומדהים. אין הרבה מה לעשות, ומדובר במתכון הכי טעים שיש. הטעמים של הצלעות עם המרינדה והצריבה הופכים את הצלעות לרכות, טעימות ועסיסיות במיוחד ומדובר במתכון ממכר מאוד שכל אחד ואחד ירצה להכין בבית שלו. אז בתיאבון ומחכים לשמוע איך יצא לכם.

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה