מתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים

מתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים הוא מתכון מהנה במיוחד שאתם הולכים להכין מעכשיו וכנראה שעוד הרבה פעמים. מדובר בנתח בלי כמעט שומן אבל הוא פשוט נהדר לחובבי הבשרים, והטעם שלו? הטעם שלו פשוט גן עדן אם מעשנים אותו בצורה הנכונה. אז איך מכינים את הנתח המושלם הזה? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך להכין פילה מדומה במעשנת הבשרים שלכם. 

 

מעשנות בשרים – כלי הצלייה של הרשתות החברתיות

אז לפני שאנחנו נתחיל בפירוט של המתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים, אנחנו קודם כל נספר לכם מספר פרטים על המעשנה. כולם שמים לב שהיא צוברת תאוצה בשנים האחרונות ומה שהיה בעבר הכלי שסבא אהב כלכך הפך היום להיות לאחד מן הכלי צלייה הויראלים ביותר שיש.

אי אפשר להיכנס לרשתות החברתיות השונות בלי לראות סרטונים על בשרים שעברו צלייה ארוכה במעשנות הבשרים, מתכונים רבים שמתקשרים לכלי הצלייה הנהדר וכמובן עוד הרבה מאוד סוגים שונים של סרטונים שמתקשרים אליו.

 

כלי בעל היסטוריה מרתקת

אז היום הוא אמנם ויראלי במיוחד ורבים מן האנשים רואים אותו ומאוד מתרשמים ממנו אבל בעבר זה ממש לא היה ככה. המעשנות נוצרו על ידי משפחות דלות אמצעים והיו משומשות על ידן ועל ידי חיילים על מנת שיוכלו לשמר את הבשר והדגים הטריים שהיו להם לזמן ארוך ככל הניתן.

תהליך העישון היה משמר להם את הבשר והדגים ובכך הם היו נשמרים עד לפעם הבאה שידם הייתה משיגה שוב את החומרים הטריים שהיו לא נגישים כלכך כמו היום.

 

המעשנות היום – הכירו את המעשנה המודרנית

אז המעשנה של היום כבר הרבה יותר איכותית ומודרנית ממה שאתם יכולים לחשוב. אם סבא היה לוקח את המקרר הישן או דוד השמש והיה הופך אותו למעשנה, היום המעשנות הן כבר משודרגות בהרבה והן ממש לא דומות למה שאתם מכירים.

הן מגיעות עם עזרים טכנולוגיים רבים שנועדו להקל על תהליך ההכנה, וכמובן שהן עשויות מחומרים איכותיים במיוחד ועמידים שנועדו על מנת לשמור על האיכות שלהם ולשמר אותן לזמן ארוך ככל הניתן לצד המשך הכנה של בשרים איכותיים ללא כל מאמץ.

 

המדריך לרכישת המעשנה הראשונה שלי

אז החלטתם לרכוש מעשנה חדשה לבית שלכם? מדובר בהחלטה נבונה מאוד ועל מנת לעזור לכם הכנו לכם מספר טיפים חשובים שיוכלו לעזור לכם בהליך הרכישה של המעשנה הראשונה שלכם.

 

התייעצו עם חבר שמבין בתחום

היום יש המון אנשים שמבינים בתחום עישון הבשרים בכלל ובתחום המעשנות בפרט, ובגלל זה מאוד מומלץ לשאול אדם שעשה את הרכישה שייעץ לכם על המעשנה שהוא רכש או בכללי על תהליך הרכישה שלו.

אם אתם לא מכירים אדם כזה הרשתות החברתיות מלאות באנשים ובקבוצות ייעודיות בתחומים אלו והם יוכלו לעזור לכם בכל שאלה שיש לכם. מתביישים? הצוות המקצועי שלנו כאן לשירותכם וישמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר על מנת שתצאו מרוצים מהליך הרכישה שלכם.

 

הכינו את התקציב שלכם מראש

המלצה נוספת היא להכין תקציב של רכישה מראש וזאת מאחר והמעשנות היום הן נמצאות בתחרות גדולה במיוחד ועל כן באמת שאפשר לרכוש מעשנה איכותית וטובה כמעט בכל תקציב שתעמידו לרשותכם.

אין צורך להכנס לחובות על מנת להנות מהליך עישון בשר איכותי בבית, כל שתצטרכו הוא לבדוק כמה אתם יכולים ומעוניינים להשקיע ואנחנו נוכל לצמצם ככה את האפשרויות ולמצוא לכם את המעשנה המושלמת ביותר עבורכם, שתתאים לתקציב שלכם וכמובן לרצונות שלכם.

 

מתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים – איך מכינים אותו נכון?

אז על מנת להכין מתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים אנחנו לא צריכים הרבה מרכיבים וזאת על מנת שנוכל להנות מטעם הבשר עצמו ללא שום דבר שיאפיל עליו. לכן אנחנו ממליצים להשתמש במתכון שלנו שנותן את הכבוד לבשר ולא נותן לדברים אחרים לקחת לו את טעמו המדהים. לשם כך אנחנו ממליצים את המרכיבים הבאים:

נתח פילה מדומה נתח שלם בהתאם לגודל המעשנה
שמן זית 3 כפות
חרדל/ברביקיו/גם וגם 4 כפות מאחד/ 2 ו2
מלח חופן
פלפל חופן

 

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה

אז בשלב הראשון אנחנו נצטרך להכין את הנתח שלנו על מנת שנתחיל במתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים. כדי להכין את הנתח אנחנו ניקח את הרוטב שלנו ביחד עם השמן זית ונערבב אותם טוב טוב ביחד.

לאחר מכן אפשר להוסיף מעט סוכר אם רוצים (ממש לא חובה) ונתחיל למרוח את כל הנתח שלנו ברוטב עם שמן הזית ככה שכולנו יהיה מרוח בכל נקודותיו. נמרח מעט מלח ופלפל על הנתח נכסה אותו ונכניס למקרר לכמה שעות לקבל את הטעמים. בנתיים נכין את המעשנה לצלייה ונחמם אותה לחום של 95 מעלות.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת נעבור לשלב השני במתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים והוא שלב הצלייה. אנחנו נכניס את הנתח שלנו לפנים ונעשן בערך כ- 5 שעות עד שיגיע לטמפרטורה פנימית של 68-70 מעלות. לאחר מכן נוציא את הנתח ונעטוף אותו בנייר אפייה ונייר כסף ונכניס אותו פנימה שוב לעוד בערך כ- שעה, שעה וחצי.

לאחר מכן נוציא את הנתח שלנו, ניתן לו לנוח כ-10 דקות אולי רבע שעה ונוכל להתחיל להגיש אותו לכולם. לסיכום, מתכון לפילה מדומה במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הכי פשוטים שיצא לכם להכין וכמה שהוא פשוט וכמה שהוא טעים. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון וכמובן לספר לנו איך יצא לכם, מקווים שנהניתם ובתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה