מתכון לעוף שלם בגריל הגז

מתכון לעוף שלם בגריל הגז הוא מתכון פשוט ומושלם ולא פחות חשוב מזה, בריא מאוד. את המתכון הזה ניתן להכין בקלות ולא תאמינו כמה שכולם יהנו ממנו וירצו ממנו עוד ועוד. אז איך מכינים עוף שלם בגריל גז? אנחנו כאן כדי להסביר לכם ולעבוד איתכם צעד אחר צעד על איך מכינים את המתכון הפשוט והטעים הזה. אז בואו נתחיל.

 

גריל גז – היכרות קלה עם הכלי הנהדר הזה

אז כולנו שמענו וראינו בחיים שלנו את גריל הגז. הגריל הזה הוא הגריל שפרץ לתודעה שלנו ובתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים מתחילים לרכוש אותו כתחליף לגריל הפחמים המוכר והאהוב. הוא נותן את האפשרות לבצע צלייה של בשר, בין אם צלייה ארוכה או בין אם צלייה קצרה יותר, בבית ללא כל התעסקות בפחמים או כאבי ראש אחרים שנלווים אליו. הגריל גז החליף את גריל הפחמים בהרבה מאוד מן הבתים, הן אם במרפסות ובין אם בגינות של הבתים הללו.

 

יעיל מאוד ונוח במיוחד – גריל הגז

אז גריל הגז הוא התחליף האולטימטיבי לגריל הפחמים. הסיבה לכך היא שהוא מאוד יעיל ומאוד נוח. בכדי להכין ארוחה אנחנו לא צריכים להתעסק יותר בפחמים ובכל הסירחון שמגיע איתם, כל מה שאנחנו צריכים הוא ללחוץ על כפתור ובשניות יש לנו גריל גז איכותי שמוכן לפעולה ורק מחכה להתחיל ולצלות את הבשר.

הגז חוסך לנו המון זמן, הוא מאוד נוח והוא יעיל ולכן אנשים רבים בוחרים בו בתור תחליף הפחמים האולטימטיבי ממש כמו שאת המדורות החליפו הכיריים מגז בבית שלנו.

 

רכישת גריל חדש לבית – מדריך קצר שיכול לעזור

אז אם החלטתם על רכישה של גריל אנחנו כאן כדי לתת לכם את המדריך הקצר שהכנו. המטרה של המדריך היא לעזור לכם בתהליך הזה ובמיוחד לתת לכם מספר עצות שיכולות להועיל לכם במהלך התהליך. אנחנו מדגישים כי לא מדובר במדריך מחייב אלא בהמלצות בלבד.

 

תבחרו את הגריל הנכון ביותר עבורכם

אז קודם כל אתם צריכים לבחור את סוג הגריל הנכון ביותר עבורכם. היום ישנם 3 שחקנים גדולים בשוק הגרילים והם גריל הגז, גריל הפחמים והמעשנות. אתם צריכים לחשוב מה מהם הוא הגריל האולטימטיבי ביותר עבורכם, אם אתם מחפשים גריל יעיל ונוח לשימוש שיחליף את הפחמים, אנחנו ממליצים לכם לקחת את גריל הגז.

 

תכינו את התקציב שלכם לרכישה מראש

אז עכשיו הגענו לחלק הכספי בתהליך הרכישה. על מנת לבצע רכישה חכמה אנחנו ממליצים שלא לרכוש גריל מחוץ לתקציב שאתם יכולים לעמוד בו. לשם כך אנחנו ממליצים בקביעת תעריף מינימום ומקסימום לרכישת הגריל, ככה שלא תחרגו מן התקציב ותוכלו לצמצם את האפשרויות השונות שיש לכם. ההיצע של הגרילים היום הוא כלכך גדול ולכן מאוד מומלץ לבצע את הרכישה באופן מחושב לאחר שבחרתם לעצמכם את התקציב הנכון.

 

התייעצו עם איש מקצוע

עצה האחרונה לפני שאנחנו מתקדמים למתכון לעוף שלם בגריל הגז היא לבצע התייעצות עם איש מקצוע או מומחה מהתחום שידע לעזור לכם בבחירה של הגריל בהתאם לרצונות שלכם. בכדי להגיע לאיש מקצוע לרוב אפשר למצוא בעל ניסיון בתחום בחברים הקרובים וגם אם לא ישנם המון מומחים בתחום זה ברשת שישמחו לתת את דעתם.

אם אתם לא סומכים על המומחים ברשת אתם כמובן יותר ממוזמנים לפנות אל צוות המומחים שלנו שישמח לעזור בכל מה שאתם צריכים.

 

מתכון לעוף שלם בגריל הגז – טעים ופשוט במיוחד

על מנת להכין את המתכון לעוף שלם בגריל הגז כל מה שצריך זה ממש 2 שלבים פשוטים והרבה מאוד סבלנות. אתה לא צריך להיות מומחה לבישול וכל מה שאתה צריך זה עוף שלם, ועוד מספר דל של מרכיבים כדי שהוא יצא עסיסי וטעים במיוחד. אז נתחיל במרכיבים עצמם:

עוף שלם  כ-קילן וחצי עד שתיים 
פפריקה 2 כפות
שמן זית ¼ כוס
מלח 2 כפיות
פלפל ½ כפית
כמון 2 כפות
שום כתוש 2-3 שיניים

 

שלב ראשון – שלב המרינדה

על מנת שמתכון לעוף שלם בגריל הגז יצא מושלם אנחנו קודם כל נכין את המרינדה שלנו ולאחר מכן נבצע מריחה של העוף וספיגת טעמים. בואו נסביר, ניקח את כלל המרכיבים שלנו ללא העוף ונערבב אותם ביחד עד שיהפכו לעיסה אחת אחידה.

סיימתם? מעולה, כעת אנחנו ממליצים לכם לקחת מברשת ולהתחיל להבריש את העוף במרינדה ככה ששום נקודה לא תתפספס ותספוג את כל הטעמים. הכניסו כעת למקרר למספר שעות עד לילה שלם על מנת שיספוג את הטעמים.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת השלב האחרון בהכנה של מתכון לעוף שלם בגריל הגז. ניקח את העוף שלנו ונחמם את גריל הגז. כעת את העוף השלם אנחנו נתחיל בלבשל במדרגה העליונה של הגריל על מנת שיקבל את כל הטעמים והחום שיכול להוציא לנו וניתן לתהליך הצלייה לצלות את העוף שלנו כמו שצריך.

כמה זמן? לאחר שעה וחצי תראו מה מצב העוף, אל תחממו את הגריל למקסימום וחום של כ200 מעלות יספיק ואפילו פחות אם תרצו לתת לו טעמים מעושנים. כשהעוף מוכן, תוציאו אותו, תתנו לו כ20 דקות של מנוחה ואז הוא יהיה מוכן להגשה לכולם.

אז כמו שאתם רואים מתכון לעוף שלם בגריל הגז הוא לא קשה בכלל, ההפך הוא פשוט מאוד ורק דורש סבלנות. המתכון הוא כמו שאמרנו משביע, טעים והכי חשוב? ממכר במיוחד. אז אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ובתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה