מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים

מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים הוא מתכון ממש פשוט ומהנה להכין במעשנת הבשרים שלכם. לא תאמינו בכלל כמה פשוט זה להכין את הארוחה הזו וכמה מהנה זה הולך להיות. העוף מקבל את הטעמים של העישון לצד טעמי המרינדה מה שהופך אותו לפשוט מושלם ומהנה במיוחד. אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? בואו נתחיל.

 

מעשנת הבשרים – כלי הצלייה שצובר תאוצה

אז לפני שבכלל נתחיל לדבר בהכנה של מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים אנחנו רוצים להסביר לכם מעט על מעשנת הבשרים. מדובר בכלי הצלייה אולי הויראלי ביותר בשנים האחרונות.

אם אנחנו נכנסים לתוך הרשתות החברתיות אנחנו יכולים לראות סרטונים רבים ומתכונים רבים שמשלבים מעשנות בשרים מסוגים שונים וכמובן המון קבוצות ייעודיות בתחום שהופכות את המעשנה לויראלית במיוחד. רבים מן האנשים בדיוק בגלל זה בוחרים לרכוש מעשנה איכותית לבית שלהם ולנסות את הצלייה הזו בעצמם.

 

לא רק ויראלית אלא גם היסטורית

המעשנה היא לא רק ויראלית היא גם כלי צלייה היסטורי. המעשנות הגיעו אלינו מהעבר הרחוק והן ממש לא משהו שהגיע בשנים האחרונות. בעבר הרחוק מי שהיו משתמשים במעשנות אלו היו אותן משפחות, דלות אמצעים שידן לא הייתה משגת ולא היה להם את היכולת באופן תכוף להשיג מצרכים כמו בשר ודגים ועל מנת לשמור עליהם זמן רב ככל הניתן ושלא יתקלקלו הם היו משתמשים בעישון המוצרים.

גם חיילים במשך שנים רבות היו משתמשים בשיטה הזו בדיוק מאותה הסיבה וזאת על מנת שיוכלו לאכול ארוחות שכוללות בשר גם בעת שלא הייתה להם היכולת להשיג את הבשרים.

 

מעשנות הבשרים של היום – הכירו את הכלי המופלא

מעשנות הבשרים של היום הן ממש לא אותו דבר כמו בעבר. אם בעבר אנחנו היינו רואים את סבא לוקח את הדוד הישן או המקרר הישן ומכין ממנו מעשנה היום המעשנות כבר מחזיקות בעיצובים שונים מסוגים שונים וכמובן שהן הרבה יותר נוחות לתפעול עם טכנולוגיות מתקדמות עוד יותר ממה שאתם יכולים לחשוב.

כל הליך התפעול שלהן הפך להיות פשוט ונוח וכמובן שהעיצוב שלהן הפך להיות מודרני יותר כך שהוא ישתלב באופן מושלם עם העיצוב של המרפסת או הגינה שלנו.

מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים – הכי קל שתעשו

אז עכשיו אנחנו בחלק האחרון שלנו וזה המתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים. מדובר במתכון הכי פשוט שתעשו במעשנה הביתית שלכם. המתכון הוא באמת מותאם לכל מעשן מתחיל וחובבי העוף הולכים לעוף עליו ברמות שאתם לא תאמינו בכלל. תוך פחות משעתיים אפשר להכין עוף מושלם, טעים ברמות וכולם הולכים לשבח אתכם על ארוחה מושלמת.

תכינו קודם כל את המצרכים הבאים:

חלקי עוף אהובים (מומלץ ירך) כ-2 קילו
מלח ¼ כפית
פלפל ¼ כפית
חרדל דיז’ון 2 כפות
דבש 3 כפות
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
שום כתוש 4 שיניים
שמן זית/קנולה כ-חצי כוס

 

שלב ראשון – מרינדה לחלקי העוף

השלב הראשון במתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים הוא קודם כל להכין את המרינדה ואת חלקי העוף לעישון במעשנה. אנחנו נערבב את כלל המרכיבים שלנו ביחד עד שיהיו כתמיסה אחידה ואז נכניס את חלקי העוף שלנו לבפנים. חלקי העוף שלנו יספגו את כלל הטעמים השונים שיש במרינדה ואז יהיו מוכנים לעישון במעשנה הביתית.

 

שלב שני – עישון חלקי העוף

כעת במתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים אנחנו נחמם את המעשנה שלנו לחום של בערך כ-120 מעלות. אחרי שהמעשנה שלנו הגיעה לחום הרצוי ומוכנה לפעולה אנחנו נתחיל בביצוע תהליך העישון של חלק העוף. מכניסים אותם פנימה לתוך המעשנה ומתחילים בתהליך העישון.

זמן העישון אמור לקחת באזור השעה וחצי פלוס מינוס, יתכן מעט יותר ויתכן מעט פחות. אנחנו מאוד ממליצים לעבוד עם מדחום וזאת על מנת לדעת מתי העוף שלנו מוכן ובעת שהוא הגיע לסביבות ה72 מעלות אפשר להוציא אותו ויש לנו ארוחה מושלמת של עופות מעושנים עם טעם נהדר.

אז כמו שאתם מבינים, מתכון לעוף ברוטב חרדל ודבש במעשנת בשרים הוא מתכון לא מסובך בכלל וכל מעשן מתחיל יכול להכין ארוחה קלילה ומושלמת בעזרתו. אנחנו ממליצים לכם לנסות ולא תאמינו כמה מחמאות הולכות ליפול עליכם מרוב שזה טעים. בהצלחה!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה