מתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים

מתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים הוא מתכון מושלם עבור המעשנה הביתית שלכם. אין יותר מידי עבודה ומדובר באחד מן הנתחים האהובים ביותר שאפשר להכין בבית. אנחנו ממליצים בכל תוקף לנסות את ההכנה של הסינטה שתהיה קצרה מאוד בגלל כמות השומן הדלה שיש לנתח, אבל לא תאמינו כמה טעים זה הולך להיות.

 

הכלי ההיסטורי שהופך לויראלי יותר ויותר

אז לפני שאנחנו ניגע בכלל במתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים, אנחנו נתחיל במידע קצר על הכלי האהוב שנקרא מעשנות בשרים. מעשנות הבשרים הן כלי היסטורי ומופלא במיוחד שהצורה והמבנה שלו קיימים כבר המון שנים.

מהעבר הרחוק ועד היום הכלי נמצא בשימוש רב כאשר אתם לא תאמינו אבל בעבר מי שהיו משתמשים בו בעיקר היו המשפחות דלות האמצעים וחיילים אשר היו רוצים לשמר את הבשרים הטריים והדגים שלהם לזמן ארוך ככל הניתן.

היום מדובר באחד מכלי הצלייה האהובים והוויראליים ביותר, כולם רואים ואוהבים את המעשנות ואפשר לראות הבהלה אליהן בגלל הרשתות החברתיות שלא מפסיקים לצלם את הכלים הללו לצד מתכונים רבים וטובים שאפשר להכין בהם.

 

מעשנות של היום – השדרוג שהן עברו

המעשנות של היום עברו שדרוג משמעותי שלא תאמינו כמה הוא גדול בכלל. בגלל כל הוויראליות הרבה שהמעשנה זוכה לה בשנים האחרונות, גם העיצובים שלהן השתנו והמעשנות הפכו להיות יפות הרבה יותר וכמובן איכותיות עוד יותר מהתקופה שבה פעם היינו רואים אותן.

אם בעבר היינו רואים את ההורים שלנו לוקחים את הדוד הישן או המקררים שהתקלקלו והופכים אותם למעשנות, היום לא כך כבר הדבר והחלו ביצור רב של מעשנות איכותיות בעלות עיצובים מדהימים שאתם לא תאמינו בכלל כמה הם מתאימים לכם למרפסת או לגינה.

כמובן שגם הטכנולוגיה לא איחרה והיא נמצאת היום בפנים עם שדרוגים משמעותיים שיהפכו את הליך העישון שלכם לקליל במיוחד ומהנה עוד יותר.

 

המדריך לרכישת הגריל הראשון – עצות הזהב שלנו

אז אם החלטתם לרכוש את הגריל הראשון שלכם ואתם לא יודעים אך להתחיל יצרנו לכם מדריך קצר עם מספר טיפים ועצות זהב שיוכלו לעזור לכם בכל הליך הבחירה. לשם שתוכלו להינות מחוויית רכישה ושתוכלו להבין איך להתחיל אנחנו ממליצים להשתמש בעצות הללו שיחסכו לכם הרבה כאבי ראש.

 

עצה ראשונה – בחירה נכונה של הגריל

אז העצה הראשונה שלנו היא קודם כל לבחור את סוג הגריל הנכון והמתאים ביותר עבורכם. היום בשוק יש מספר שחקנים שהרוב בוחרים לרכוש והם גריל הגז, גריל הפחמים וכמובן המעשנות שהפכו למבוקשות מאוד בשנים האחרונות.

היום יש מבחר ותחרות רבה בתחום הזה ולכן על מנת להצליח לבחור את הכלי הנכון ביותר עבורכם אנחנו ממליצים להבין מה היתרונות והחסרונות של כל כלי צלייה ולבחור את המתאים ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים לבצע ניסויים רבים בכל מה שקשור להליכי עישון של הבשר אין ספק שהגריל שלכם הוא המעשנה.

 

עצה שנייה – תתייעצו עם אדם שמבין

אנחנו מאוד ממליצים לכם לבצע בחינה ותשאול של אנשים שמבינים במיוחד בתחום הגרילים. הסיבה לכך היא שהאנשים הללו הם בעלי ניסיון וכבר ביצעו בעבר את הרכישות הללו, ככה הם יוכלו לעזור לכם יותר בכל מה שקשור להליך הרכישה ולתת לכם את ההמלצות והטיפים הנוספים שלהם.

כמובן שהם יוכלו לא רק לתת לכם את הטיפים השונים אלה ממש להדריך אתכם בהליך ולעזור לכם בכל ההחלטות ולענות על כל השאלות הרבות שעלולות לעלות לכם. אתם כמובן יותר ממוזמנים לדבר עם הצוות המקצועי שלנו שייתן לכם את השירות הטוב, המסור והמקצועי ביותר.

 

מתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים – מתכון הכי פשוט שתכינו במעשנה

אז תחילה נדגיש שבמתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים, אנחנו לא הולכים להשתמש בהרבה מאוד מרכיבים וזאת על מנת לשמור על טעמו הטוב של הבשר.

בשר הסינטה הוא בשר שאינו שומני כמעט ולכן הליך הצלייה שלו יהיה קצר ובגלל שאנחנו משתמשים במעשנה אנחנו ממליצים לעבוד עם מד חום וזאת על מנת שתגיעו למידת העשייה הרצויה ללא כל חשש. אז מה המתכון אתם שואלים? לשם ההכנה תצטרכו את המרכיבים הבאים:

נתח סינטה פרוס לסטייקים כ-קילו
מלח חופן
פלפל חופן
כל תבלין ורוטב שעולה על רוחכם (פחות מומלץ) בהתאם לטעם שלכם

 

שלב ראשון – הכנת הסטייק לצלייה במעשנה

אז השלב הראשון של המתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים, הוא להכין את הסטייק שלנו לצלייה. הפעולה היא פשוטה במיוחד, לחמם את המעשנה שלנו לחום של כ-130 מעלות ובנתיים לפזר על הסטייקים שלכם מעט מלח ופלפל. כל תוספת אחרת עלולה לפגום בטעם של הסטייק ובתור חובבי בשרים אנחנו רוצים להנות מהבשר עם תוספת הטעם המעושן שהמעשנה תביא לנו.

 

שלב שני – עישון הסטייק במעשנה

כעת השלב השני של המתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים, הוא שלב הצלייה. לאחר שחיממנו ופיזרנו מעט מלח ופלפל נכניס את הסטייק שלנו פנימה וניתן לו להיות שם עד שיגיע לחום הפנימי של רמה מתחת למידת העשייה שאנחנו רוצים.

לאחר מכן, אנחנו נחמם את המעשנה שלנו לחום של כ-230 מעלות וניתן צריבה קצרה של הסטייקים על מנת ליצור את הקראסט החיצוני של הסטייק שכולנו אוהבים לראות. הצריבה צריכה להיות ממש מספר רגעים מועט.

לסיכום, מתכון לסטייק סינטה במעשנת בשרים הוא מתכון פשוט מאוד בסיסי מאוד וכמובן טעים במיוחד ואין לכך עוררין. אנחנו מקווים מאוד שתנסו את המתכון וכמובן תשתפו אותו עם אחרים. לעוד מתכונים במעשנה הביתית מוזמנים להמשיך ולראות באתר וכמובן שיהיה לכם בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה