מתכון לסטייק סינטה בגריל גז

מתכון לסטייק סינטה בגריל גז הוא מתכון שהוא כלכך פשוט וכלכך טעים להכנה בגריל הגז הביתי שלכם. כל מה שצריך זה ממש מעט מרכיבים, נתח איכותי ואפשר להכין ארוחת סטייקים טובה ממש כמו במסעדת הבשרים האהובה עליכם. אז איך מכינים סטייק סינטה בגריל הגז? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחר צעד איך עושים את זה נכון.

 

גריל הגז – הגריל האהוב והמוכר ביותר היום בשוק

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל הגז, מדובר בגריל שהופך בשנים האחרונות ליותר ויותר מבוקש הוא כבר הפך לגריל הפופולארי ביותר שאנשים רוכשים. אנשים רבים בוחרים להביא את גריל הגז אליהם לבית וזאת מכיוון שהוא פשוט מושלם ומשתלם במיוחד ולוקח מאיתנו את כל הסרבול שבהכנה שיש עם הפחמים. הוא מתאים מאוד למרפסת או לגינה, ואפשר בקלות לעשות איתו ארוחת בשרים מדהימה ללא כל מאמץ.

 

הגריל הנוח ביותר והיעיל ביותר שתפגשו

אז אחת הסיבות שבגללן גריל הגז הפך להיות כלכך מבוקש היא בדיוק הסיבה לכך שהוא מהווה תחליף נוח במיוחד ויעיל עוד יותר לגריל הפחמים. כל מה שתצטרכו במקום להתחיל ולהדליק פחמים הוא לבצע מספר פעולות פשוטות ולוודא שיש לכם מספיק גז ובאופן ספונטני אתם יכולים לעשות ארוחה מדהימה וכל זה ללא מאמץ אמיתי.

הנוחות והיעילות שלו הן רק חלק מהיתרונות הרבים שמגיעים עם הגריל הזה ובדיוק בגלל כל אותם היתרונות הרבים הוא הפך להיות ממש לחלק מהמרפסות והגינות שלנו בשנים האחרונות.

 

גריל הגז של היום – לא תאמינו בכלל למה הוא מסוגל

אז הגריל של היום הוא ממש כבר לא מה שאנחנו מכירים מבעבר. הוא מגיע עם עיצובים חדשניים ושינויים טכנולוגים שהופכים את חווית הצלייה לעוד יותר טובה ומהנה במיוחד. תוסיפו לכך שהוא יעיל ונוח במיוחד לשימוש ותבינו עד כמה הגריל הזה הוא מושלם מבחינתכם.

השינויים שהגיעו עם העיצובים החדשניים והמודרניים והטכנולוגיה הופכים אותו לממש חלק מהעיצוב של המרפסת או הגינה שלכם ולכן רבים מן האנשים מבינים שמדובר בכלי המושלם ביותר עבור צליית בשרים.

 

המדריך לרכישת הגריל הראשון שלי

הבחירה לרכוש גריל ביתי למרפסת או לגינה היא בחירה ממש נבונה אבל עלולה להפחיד במיוחד במקרים שבהם מדובר בגריל הראשון שלכם. מאחר וחשוב לנו שתוכלו לבצע את התהליך בצורה נבונה ומתאימה עבורכם, הכנו לכם מספר טיפים להליך רכישת הגריל הראשון שלכם.

 

לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם

חשוב מאוד קודם כל לזכור שיש לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם בעת שאתם מגיעים לרכוש גריל. כדאי לבצע סריקה ולהבין את היתרונות והחסרונות של הגרילים השונים כאשר השחקנים המוכרים והבולטים ביותר היום בשוק הם גריל הגז, גריל הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים השונות.

אנחנו ממליצים לכם להבין מה מתאים לכם, ואם אתם מחפשי גריל שהוא יעיל ונוח לשימוש ללא התעסקות מיותרת בפחמים אז גריל הגז כנראה יהיה האופציה הטובה ביותר עבורכם.

 

תקצוב המתאים לכיס

חשוב מאוד לעשות בדיקה של כמה אתם יכולים ומעוניינים להשקיע בגריל החדש שלכם לפני שאתם בכלל מתחילים את התהליך. הסיבה לכך היא שהשוק רווי במתחרים ואנחנו בתור צרכנים היום יכולים לרכוש גריל איכותי כמעט בכל מחיר ובאמת ששלל הגרילים מתאימים לכל כיס.

לכן אנחנו ממליצים לבחון בדיוק כמה אתם רוצים ויכולים להשקיע ולאחר מכן יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

 

התייעצו עם אדם שמבין בתחום

עצה נוספת היא באמת שימוש באנשים מן התחום שמבינים בתחום. הסיבה לכך היא שישנה חשיבות רבה לניסיון שיכול להועיל לכם בכל מה שקשור להליך הרכישה, יוכלו להכווין ואף לתת לכם טיפים של בעלי ניסיון בכל ההליך. כמובן שאתם יותר ממוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שנמצא כאן על מנת לעזור לכם בכל הליך הרכישה שלכם.

 

אז מה המתכון לסטייק סינטה בגריל גז?

כעת הגענו לחלק האחרון והוא המתכון לסטייק סינטה בגריל גז. איך מכינים את הסטייק האהוב הזה בצורה הטובה ביותר? לשם כך הכנו לכם מתכון מסודר ונהדר שבסופו תוכלו לשבת ולהנות מסטייק איכותי במינימום מאמץ. לשם כך נצטרך את המרכיבים הבאים:

נתח סינטה פרוס לסטייקים כ-קילו (תלוי במספר האנשים)
מלח חופן
פלפל חופן

 

שלב ראשון – הדלקת הגריל והכנת הסטייק לצלייה

אז בשלב הראשון במתכון לסטייק סינטה בגריל גז, אנחנו נצטרך להכין את הסטייק לקראת הצלייה. מאחר ומדובר בסינטה וזהו נתח איכותי ביותר המהווה נתח פרימיום בשוק הבשרים, אנחנו ממליצים לאכול אותו עם מלח ופלפל ולא עוד שום דבר.

הסיבה היא שאנחנו רוצים להנות מהטעם של הבשר כמה שיותר וככל שנוסיף יותר, ככה הטעמים יאפילו על טעמו הנהדר של הבשר. לפני הצלייה חשוב לוודא שהנתח נח מספר דקות והוא בטמפרטורת החדר.

 

שלב שני – שלב הצלייה של הסטייק

בשלב השני של המתכון לסטייק סינטה בגריל גז, אנחנו נתחיל בצלייה של הסטייק. לאחר שחיממנו את גריל הגז שלנו, ניקח את הסטייק ונפזר עליו מעט מלח ופלפל בשני צדדיו ונניח אותו על רשת הצלייה. תהליך הצלייה לא אמור להיות ארוך מכיוון שמדובר בנתח שאין בו כמעט שומן. תצלו אותו לרמת העשייה המועדפת עליכם, ובתיאבון!

אז כמו שאתם יכולים להבין מתכון לסטייק סינטה בגריל גז, הוא פשוט במיוחד וקל מאוד להכנה. כל מה שאתם צריכים הוא מעט מרכיבים ומעט עבודה והטעם? הטעם הוא פשוט גן עדן לאוהבי נתחי הפרימיום והבשרים בכלל. מקווים שנהניתם מהמתכון וכמובן שאתם מוזמנים לשתף אותנו בתוצאות שלכם, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה