מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים

מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים היותר בריאים שתכינו במעשנה הביתית שלכם. לא תאמינו כמה פשוט להכין חזה הודו טעים ועשיר בטעמים במעשנה הביתית שלכם ולא תאמינו בכלל שלא עשיתם זאת קודם. אז איך מכינים את הנתח הנפלא הזה של ההודו? הכנו לכם מתכון מדהים שלא תאמינו עד כמה הוא פשוט.

 

מעשנות בשרים – כלי וויראלי ומדהים במיוחד

אז כל מי שמכיר את העולם של הפייסבוק, אינסטגרם והטיקטוק כנראה שנתקל לפחות מספר פעמים בסרטונים רבים שבהם ניתן לראות את מעשנת הבשרים. מעשנת הבשרים היא כלי הצלייה אולי הוויראלי ביותר בימים אלה וניתן לראות אותה המון בתקופה האחרונה.

האינטרנט מפוצץ במתכונים רבים לכלי הנהדר הזה, כולם פשוט מאוהבים בטעמי העישון וכל חובבי הבשרים לא מפסיקים להגיד כמה שמדובר בכלי צלייה מוצלח ומדהים במיוחד. המודעות לכלי התחילה לצבור תאוצה בשנים האחרונות וכן הביקוש למעשנות בשרים איכותיות לבתים רק עולה יותר ויותר. אבל מה שרבים לא יודעים הוא שמדובר בכלי צלייה עם היסטוריה ארוכת שנים ומעניינת במיוחד.

 

נגיעה היסטורית על המעשנה

אז למי שלא יודע מדובר בהיסטוריה מרתקת במיוחד, ארוכת שנים שלא יודעים לשים את האצבע בדיוק מתי התחיל השימוש בכלי המושלם הזה. את הכלי המושלם הזה אנחנו יכולים לראות עוד מהעבר והשימוש בו נעשה בעיקר על ידי משפחות דלות אמצעים אשר ידן אינה הייתה משגת.

על מנת לשמר את הבשרים והדגים הטריים לאורך זמן הם היו צריכים לבצע תהליך של עישון ובכך הם היו יכולים להנות מן הבשרים והדגים הללו והמוצרים האלה לאורך זמן עד שיכלו להרשות לעצמם וידם הייתה מצליחה להשיג עוד פעם בשר או דגים. גם חיילים היו משתמשים במעשנות בדיוק מאותן הסיבות ובעת שהיו יוצאים להפלגות ארוכות המעשנה הייתה משמרת להם את הבשר לאורך זמן.

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø + כיסוי

    1,999.00
    מידע נוסף
  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø + כיסוי

    1,399.00
    הוספה לסל

 

רכישת גריל חדש – איך עושים את זה נכון?

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל חדש לבית שלכם בין אם מדובר בגריל למרפסת או בגריל לגינה אנחנו יודעים שזה עלול להיות מלחיץ. אז על מנת להוריד חלק מהחששות וכמובן מהפניקה שיש מהתהליך אספנו לכם מספר עצות, טיפים מועילים שיהפכו את הליך הרכישה למעט יותר נעים עבורכם וכמובן פשוט עוד יותר.

 

קודם כל חשוב להחליט על הסוג של הגריל

אז לפני שבכלל אנחנו ניגשים לתהליך הרכישה ישנה חשיבות רבה לבחירת סוג הגריל שאותו אתם מעוניינים לרכוש. חשוב לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם כאשר הבחירה נעשית לרוב בין שלושה סוגים שהם גריל גז, גריל פחמים וכמובן מעשנת הבשרים שעליה כבר דיברנו. לכל אחד ואחד מהם יש את יתרונותיו שלו וחשוב לבחור את הכלי צלייה המתאים ביותר עבורכם ועבורכם בלבד.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע, מומחים או כל מי שיכול לסייע בתהליך

המלצה נוספת היא המלצה של התייעצות. חשוב לבחור בעזרת חכמת האנשים שמחזיקים בידע בתחום. ניתן למצוא אנשים רבים עם ידע רב בתחום הגרילים בין אם בפייסבוק, בפורומים הייעודיים או דרך מכרים.

כמובן שגם הצוות המקצועי שלנו מחזיק בידע רב בכל מה שקשור לגרילים מסוגים שונים והוא מאוד ישמח לתת לכם את השירות המבוקש וכמובן לעזור לכם לבחור את הכלי המתאים ביותר עבורכם. לכל שאלה הם נמצאים פה ויתנו לכם כמובן את השירות האדיב ביותר לצד מקצועיות חסרת פשרות.

 

מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים – לא תאמינו כמה זה פשוט

אז בחלק זה נתחיל לדבר על איך מכינים מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים. חשוב להבין שמדובר בנתח שעלול להרתיע רבים כי קל מאוד לייבש אותו מבפנים, אבל אם תעבדו נכון תזכו להנות מארוחה מדהימה ללא כל מאמץ מיותר. לא צריך הרבה עבודה על מנת להכין חזה הודו איכותי, כל מה שצריך זה רק את המרכיבים הבאים:

נתחי חזה הודו כ- קילו
שמן זית 4-5 כפות
לימון סחוט חצי לימון
שום כתוש 3 שיניים
אורגנו קצוץ כ-כף
טימין 1 כפית
רוזמרין כ- כף
מלח ½ כפית

 

שלב ראשון – מרינדת עשבי תיבול עבור חזה ההודו

אז בשלב הראשון של מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים, נכין מרינדה שתביא להודו שלנו את הטעמים שלו. את כלל המרכיבים נערבב יחדיו ואפשר להוסיף כמובן כל עשב תיבול שאתם אוהבים לתוך המרינדה הזו וניתן לחזה ההודו שלנו לנוח בפנים לפחות כמה שעות.

המרינדה תיתן לחזה ההודו את הטעמים שלו וכמובן תשמור עליו מלהתייבש. לאחר מכן יהיה אפשר להוציא את חזה ההודו מן המרינדה וללכת למעשנה על מנת להכין ארוחה מושלמת.

 

שלב שני – עישון של חזה הודו במעשנה

כעת הגענו לשלב השני בהכנה של מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים והוא השלב של העישון. נחמם את המעשנה שלנו לחום של 160 מעלות ונכניס בפנים את נתחי חזה ההודו שלנו. הנתחים ישבו בפנים במשך כ-שעתיים ורק לאחר מכן כשהנתח יגיע לחום פנימי של כ-72 מעלות אנחנו נדע שהנתחים שלנו מוכנים. אין מה למהר, תתנו לו את הזמן להגיע לחום הפנימי הרצוי ככה תדעו שהוא לא יבש והוא מוכן לארוחה.

אז הנה, מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול במעשנת בשרים שהוא פשוט מאוד וכמובן איכותי עוד יותר. לעוד מתכונים למעשנה הביתית שלכם אתם יותר ממוזמנים לגלוש באתר שלנו ולבחון את המתכונים הרבים שאנחנו מציעים. מחכים לשמוע איך יצא לכם וכמובן על מתכונים נוספים. אז בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה