מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז

מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם. אנשים לפעמים מפחדים להשתמש בנתח של חזה הודו אבל הם לא מבינים עד כמה מענג הוא יכול להיות אם מכינים אותו נכון. אז איך מכינים את הנתח המושלם הזה אתם שואלים? בואו נתחיל ותגלו עולם חדש של טעמים בנתח שהוא פשוט מושלם.

 

גריל גז – היכרות עם הגריל המבוקש ביותר בעולם

אז לפני שבכלל נתחיל לדבר על מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז אנחנו רוצים לעשות היכרות קצרה עם גריל הגז. גריל הגז הוא אחד מן הגרילים המבוקשים ביותר בימים אלו ומגמת העלייה של הביקוש אליו רק עולה עם השנים.

לגריל יתרונות רבים וכמובן זה מה שגורם לביקוש הגבוהה שלו. כיום הוא מהווה בערך התחליף המושלם ביותר לגריל הפחמים וכל מי שמאס מהלכלוך והסרבול שיש מאחורי הפחמים בוחר לרכוש את הגריל הנהדר הזה בזכות אותם יתרונות משמעותיים שיש לו.

 

רכישת גריל גז – למה?

רבים בוחרים בגריל הגז על פני האלטרנטיבות האחרות שקיימות בשוק בזכות כל היתרונות המובנים שיש לו על שאר הגרילים. קודם כל, הוא נוח לשימוש ברמות. הנוחות שלו מגיע מכך שאין צורך יותר להשתמש בפחמים על מנת להכין ארוחה מופלאה ומדהימה. כל מה שצריך זה חיבור גז פעיל בדמוי בלון או חיבור אחר ואפשר להכין ארוחת בשרים מופלאה בלי שום מאמץ.

תוסיפו לכך את האפשרויות הספונטניות לעל האשים שהוא מביא, ככה שאם פתאום בא לנו להכין ארוחת בשרים איכותית לא להסתבך יותר עם פחמים או כל דבר אחר ולחיצת כפתור אחרת מחממת אותו לרמה הדרושה תוך דקות ספורות. לצד זה תיקחו גם את העיצובים החדשניים והטכנולוגיה המתקדמת שהוא מחזיק בה ואתם יכולים להבין בדיוק למה הוא כל כך מבוקש על ידי כל כך הרבה אנשים.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

המדריך לרכישת הגריל הראשון שלי – עצות שיהפכו את הליך הרכישה לפשוט

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה שיכולה להפחיד מעט. לכן הכנו לכם מדריך קצר עם מספר טיפים מועילים שמטרתם להוריד ממכם מעט את הלחץ והפחדים שיש מסביב לרכישה של הגריל הבא שלכם.

 

אז קודם כל תבחרו את הסוג המתאים עבורכם

קודם כל נתמקד בסוגי הגרילים השונים שקיימים בשוק. הסוג המבוקש ביותר כפי שאמרנו כבר הוא גריל הגז אבל לצידו קיימים גם גריל הפחמים וכמובן מעשנות הבשרים אשר כל אחד מחזיק ביתרונותיו שלו על פני האחרים. חשוב לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם מבחינת סוג, בין אם תבחרו בגריל הגז, הפחמים או המעשנות אתם יכולים להיות מרוצים כל עוד הוא הסוג המתאים ביותר עבורכם ועבור הדרישות שיש לכם מן הגריל עצמו.

 

כעת התייעצו עם מומחים

עצה נוספת ואולי היא החשובה ביותר היא שימוש באנשי מקצוע או אנשים בעלי ניסיון שיוכלו להכווין אתכם. אנשי מקצוע הם בעלי ניסיון רב בתחום והם יוכלו לעזור לכם בהכוונה וכמובן בעצות מועילות לתהליך הרכישה כך שהוא יהיה הכי טוב עבורכם.

הצוות המקצועי שלנו מחזיק בשנים רבות של ניסיון והוא יותר מישמח לתת לכם הכוונה וייעוץ לאורך כל הדרך תוך שמירה על אדיבות ומקצועיות חסרת פשרות עד להתאמת הגריל המושלם ביותר עבורכם ועבור הדרישות שלכם.

 

מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז  – לא תאמינו כמה זה פשוט

כעת הגענו לחלק האחרון והוא מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז. לא תאמינו כמה אנשים מפחדים להשתמש בחזה הודו והם לא מבינים בכלל איזה הפסד זה. חזה הודו הוא נתח נהדר עם המון יתרונות וטעמים נהדרים ואם תכינו אותו כמו שצריך אתם לא תאמינו בכלל כמה עסיסי וטעים הוא יכול להיות. על מנת להכין את חזה ההודו כמו שצריך לא צריך לעבוד קשה ויש לאסוף מספר מרכיבים מצומצם והעבודה עליו די פשוטה. לכן אספו את המרכיבים הבאים:

נתחי חזה הודו כ- קילו
שמן זית 4-5 כפות
לימון סחוט חצי לימון
שום כתוש 3 שיניים
אורגנו קצוץ כ-כף
טימין 1 כפית
רוזמרין כ- כף
מלח ½ כפית

 

שלב ראשון – מרינדה לחזה ההודו

כעת במתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז אנחנו נשתמש בנתח שלם. לכן אנחנו נתחיל מהמרינדה שלו שכוללת את כלל המרכיבים למעלה ונערבב אותם יחדיו בצורה אחידה עד שנגיע למשחה אחת שמוכנה לקבל אליה את החזה של ההודו.

לאחר מכן נוסיף פנימה את חזה ההודו וניתן לו לנוח בפנים מספר שעות על מנת שיספוג את כל הטעמים כמו שצריך. לאחר שסיימנו את ההנחה של חזה ההודו במרינדה נעבור לשלב השני והוא שלב הצלייה של חזה ההודו.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת הגענו לחלק האחרון בהכנה של מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז. כל שצריך הוא להכניס את חזה ההודו לתוך הגריל שלנו שחומם מראש ולתת לו להצלות בפנים משני הצדדים. הליך הצלייה לא אמור לקחת יותר מכמה דקות ומומלץ לעבוד עם מד חום ככה שתדעו שהוא מוכן בפנים בחום של 72 מעלות פנימיות. אחרי שהוא מגיע לטמפרטורה הרצויה מבפנים אפשר להוציא את הנתח/ים של ההודו ולהגיש לכולם.

אז לסיכום, מתכון לחזה הודו בעשבי תיבול בגריל גז הוא מתכון נהדר ודי פשוט אבל מהנה במיוחד למי שמפחד לנסות את הנתח המושלם הזה. אם עובדים נכון איתו אפשר להכין ארוחה שמלאה בכל טוב, בריאה ונהדרת. אנחנו מקווים שנהניתם ומחכים לשמוע איך יצא לכם. בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה