מתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז

מתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז הוא אחד המתכונים הפשוטים והאהובים ביותר שיש. ערב של המבורגרים קלאסיים טעימים הוא אחד מן הערבים הכי מהנים שאפשר לבצע ולא תאמינו בכלל כמה זה פשוט וטעים במיוחד. אז איך מכינים את ההמבורגר המושלם? הכנו לכם מתכון קליל ופשוט שהולך להיות המתכון המועדף עליכם בכל מה שקשור להכנה של המבורגרים. בואו נתחיל.

 

גריל גז – היכרות עם הגריל המבוקש והאהוב

אז לפני שאנחנו נתחיל להכין את המתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז אנחנו קודם כל רוצים להכיר לכם את גריל הגז. גריל הגז הפך להיות לגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות ואתם לא תאמינו בכלל עד כמה הוא אהוד.

הגריל בשנים האחרונות הפך לתחליף המושלם לגרילי הפחמים והוא גריל מאוד נוח לשימוש וכמובן נשבור לכם איזו סטיגמה שאולי קיימת הוא לא פוגם בשום צורה בטעמי הבשר. הגריל הוא הגריל הנמכר ביותר בשנים האחרונות ורבים מן האנשים בוחרים לשדרג את המרפסת או הגינה שלהם עם הגריל האיכותי הזה.

 

גריל גז – למה הוא עדיף על גריל הפחמים?

רבים מן האנשים בוחרים בגריל הגז מאחר והוא מהווה התחליף היעיל והמושלם ביותר לגריל הפחמים. הוא קודם כל נוח במיוחד לשימוש. אם תרצו להכין ארוחת בשרים איכותית וטעימה לא צריך יותר להדליק פחמים וכל מה שצריך זה מעט גז שמחובר לגריל שלכם ואפשר להתחיל בהכנה.

ניתן לחבר אותו לתשתית גז קיימת ברוב המקרים וכן לבלון גז מתחלף. הגריל מאפשר לנו את היכולת הספונטנית לעשות ארוחת בשרים וכמובן לוקח מאיתנו את התעסקות המיותרת בפחמים וכל מה שקשור ללכלוך ולריח שיש מסביב.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

מחזיק בעיצובים חדשניים ומודרניים

הגרילים של היום ובמיוחד גרילי הגז מחזיקים בעיצובים שונים, חדשניים ומודרניים מאוד ונוחים לשימוש. לגרילי הגז גדלים שונים כך שהם מתאימים באופן מושלם למרפסות ולגינות השונות וכמובן הם מגיעים בעיצובים מודרניים שמתאימים באופן מושלם למרפסת או לגינה שלנו ולא צריך להתחיל לעצב מחדש. תוסיפו לכך את הטכנולוגיה החדשנית שמצטרפת אליהם והם הופכים להיות בדיוק מה שאתם רוצים בבית שלכם על מנת להכין את הארוחה הבשרית המושלמת.

 

רכישת גריל חדש לבית – טיפים ועצות מועילות

אז אם החלטתם לרכוש גריל ביתי איכותי אנחנו חושבים שמדובר בהחלטה נבונה. גריל ביתי עלול להיות תהליך מפחיד מעט וזאת בעיקר בגלל חוסר ידע או ניסיון בתחום ולמרות שלא מדובר ברכישת רכב או בית עדיין אנשים רבים מפחדים לבצע רכישה לא נכונה עבורם. אז לכן הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם לבצע רכישה נבונה ומתאימה עבורכם.

 

קודם כל תבחרו את הסוג המתאים ביותר

כיום בשוק ישנם שלושה שחקנים ראשיים בתחום הגרילים והם גריל הפחמים, גריל הגז הנהדר וכמובן מעשנות מסוגים שונים. כל אלה מחזיקים ביתרונות שונים ויש להם התאמה אחרת עבור כל אחד. אנחנו ממליצים מאוד לבצע את הבחירה הנבונה ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם ולאו דווקא לבחור במה שמתאים לאחרים.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

עצה נוספת היא פנייה אלינו ואל צוות המומחים שלנו. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי בעל ניסיון רב בכל מה שקשור לגרילים והתאמתם לרוכשים. אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ולצוות המקצועי שלנו שיותר מישמח ללוות אתכם בכל התהליך מתחילנו ועד סופו וכמובן להתאים לכם את הגריל המושלם בהתאם לכיס שלכם, לצרכים שלכם וכו’. לכל שאלה אנחנו כאן, זמינים עבורכם ויותר מנהנה לעזור לכם לרכוש את הכלי הצלייה המתאים ביותר עבורכם.

 

מתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז – הכי פשוט והכי טעים

אז כעת הגענו לחלק החשוב ביותר של המאמר וזה הכנה של מתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז. לא מדובר במתכון קשה בכלל ומדובר במתכון שהוא פשוט מושלם ומהנה במיוחד. אז איך מכינים את ההמבוגר הקלאסי בגריל הגז שלכם? קודם כל לפני שניגש למרכיבים חשוב להדגיש שהמבורגר איכותי הוא המבורגר שעשוי מבשר איכותי, עם כמות שומן גבוהה יחסית והוא לא צריך לקבל שום תבלינים חוץ מהתבלינים הבסיסיים. לכן אספו את המרכיבים הבאים:

בשר טחון שומני כ- קילו
מלח גס חופן
פלפל שחור גרוס חופן
ירקות שאוהבים
לחמניות המבורגר 4 לחמניות

 

שלב ראשון – הכנת ההמבורגרים לצלייה

השלב הראשון בעת שמכינים מתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז הוא קודם כל להכין את ההמבוגרים. מומלץ להשתמש ברינגים להכנת המבורגר אבל זה ממש לא מחייב. כל שצריך הוא לקחת את הבשר שלנו, חשוב שיהיה בשר שומני ומומלץ להתייעץ עם הקצב על הנתחים השונים שירכיבו את הקציצה ולהתחיל לבנות אותו בתוך הרינג או בשיטה הישנה, לעשות כדור ואז ללחוץ עליו עד שיגיע לצורה והעובי שרוצים. את הקילו אנחנו נחלק ל4 כדורים שווים בגודלם.

 

שלב שני – צלייה של ההמבורגר

בשלב השני של המתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז אנחנו ניקח ונניח את הלחמניות שלנו על הגריל לאחר שפרסנו אותן באמצע וניתן להן צריבה קלה בגריל. בינתיים ניקח את הקציצות שהכנו ונניח אותן לצלייה על גריל הגז משני הצדדים.

מידת עשייה מומלצת היא מדיום וזה חום פנימי של הקציצה של בערך 60 מעלות עד 65 מעלות. את הצריבה יש לבצע משני הצדדים ולא להפוך יותר מפעם אחת. כעת נניח את הקציצה על הלחמניה, נשים ירקות ורטבים ויש לנו המבורגר מנצח.

אז הנה, מתכון להמבורגר קלאסי בגריל גז שהוא פשוט, מושלם וטעים מאוד וכל מי שירצה לנסות אותו פשוט ייהנה מהמבורגר טעים ואיכותי. לעוד מתכונים מוזמנים להסתכל באתר שלנו ואנחנו כמובן כאן עבורכם לכל שאלה, בתיאבון!

תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה