מתכון לאוסובוקו בגריל גז

יש המון נתחים שאנחנו אפילו לא ידענו שאפשר להכין אותם בגריל גז. אחד מן המתכונים הוא מתכון לאוסובוקו בגריל גז שהוא פשוט מדהים ולא כל כך קשה להכנה כמו שחשבנו. אוסובוקו הוא נתח שאנחנו מדמיינים אותו בעיקר בתבשילים שונים וקדרות אבל גם בגריל הגז אפשר להכין ממנו משהו מדהים בקלי קלות.

 

גריל גז – נוחות ויעילות בגריל אחד

בתחום מכירת הגרילים בשנים האחרונות ישנו סוג של ביטוי שנחקק בזמן האחרון והוא הבהלה לגריל הגז. רבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל גז ולא פחמים או כל סוג אחר של גריל לבית שלהם. הסיבה לכך היא כנראה הנוחות והיעילות שמאחורי המכשיר הזה. מדובר במכשיר נוח במיוחד אשר לצד מחירים שיכולים להתאים לכל כיס הוא גם יעיל מאוד. במקום להתעסק בפחמים כמו שיש בגריל הפחמים, אנחנו בוחרים להשתמש בגז אשר הוא נוח יותר לשימוש באופן משמעותי.

  • 10%
    הנחה
    SPIRIT 310

    גריל גז דגם SPIRIT II E310 שחור

    3,599.00
    הוספה לסל

 

פחמים דורשים מאיתנו הדלקה, חימום, והרבה מאוד פעילות שאינה נוחה והיא בעיקר מתאימה להתאספויות המוניות. לעומת זאת, גריל גז הוא מצריך רק חיבור של בלון גז ואפשר להתחיל בחגיגה. בלי בלאגן, לוחצים על הכפתור, מסובבים את הלחצנים ותוך שניות יש לנו אש חיה שמוכנה לבשל ולצלות את הבשר שלנו

 

וכמה יעלה לנו לרכוש גריל כזה?

אם אתם שואלים את השאלה הזו חשוב לנו להבהיר שאין לזה תשובה חד משמעית. לכל גריל יש המחיר שלו ולכל אדם יש את התקציב שלו. גריל גז הפשוט ביותר יכול לעלות כמה מאות שקלים בודדים וכל תוספת שנרצה בגריל הגז שלנו אנחנו נצטרך לשלם עוד כמה שקלים במקרה הטוב. בעולם הגרילים באופן כללי ובגרילי הגז באופן ספציפי יש עניין לכל תוספת ולכל פיצ’ר שאנחנו מוסיפים ושלא נדבר על אפקט הגודל של הגריל אשר משפיע גם הוא באופן מהותי על המחיר של הגריל. לכן אי אפשר לדעת כמה זה יעלה וזה תלוי נטו בסכומים שאתם מוכנים להוציא על גריל וכמובן בצורך שלכם, כי לא כל מתכון אפשר להכין בכל גריל גז.

 

מתכון לאוסובוקו בגריל גז – איך עושים את זה נכון?

אז מתכון לאוסובוקו בגריל גז הוא בעיקר על טהרת הבשר. אוסובוקו הוא נתח מרשים למדי שרוב האנשים בוחרים להשתמש בו בקדרות מסוגים שונים או תבשילים ואפילו עישון, אבל לא הרבה יודעים שאפשר לעשות איתו גם ארוחת בשרים איכותית בגריל גז כאשר אין צורך בקדרה או מעשנה. כל מה שצריך זה נתח איכותי, בירה, כמה תבלינים וזה הכל. אז בשלב הראשון ניקח את המצרכים הבאים:

נתח אוסובוקו 2 ק”ג
בירה לבנה חצי ליטר
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
פפריקה מעושנת 1 כף
חרדל 1 כף

השלב הראשון

בשלב הראשון אנחנו ניקח את הבירה הלבנה ביחד עם הפפריקה והחרדל ונשפוך אותם למרינדה אחת. המרינדה אמורה להיות מימית בעיקר ועיקר הטעם אמור להגיע מן הבירה עצמה. אל המרינדה אנחנו נוסיף את נתח האוסובוקו שלנו וניתן לו לנוח בפנים שעה אחת לפחות. אבל הדגש הוא על לפחות שעה אחת כאשר ההמלצה היא לילה שלכם לספיחה של הטעמים.

כאשר הנתח יושב בפנים במשך שעה הוא מספיק לספוג לפחות חלק מהטעמים ולהיות עשיר בטעמים יותר מאשר הטעם של האוסובקו עצמו  יותר מאשר הטעם של האוסובקו עצמו. מכיוון שמדובר בנתח שומני במיוחד, חשוב להיות זהירים איתו ולתת לו את הזמן לספוג את הטעמים כמו שצריך.

 

השלב השני

השלב הבא לאחר ששכב לפחות שעה במרינדה הוא שלב הצלייה. אנחנו נעדיף שנתח האוסובוקו שלנו לא יהיה ישיר אל האש של גריל הגז ולכן אם מדובר בגריל בעל מדרגה שאפשר להניח עליה את הנתח זה יהיה מעולה, ואם אפשר לסגור את הגריל זה יהיה בכלל מושלם. אנחנו נניח את האוסובקו שלנו על המדרגה העליונה נסגור את גריל הגז שלנו וניתן לו את הזמן להתבשל. ההמלצה היא לאחר כשעה וחצי להפוך אותו ולתת לו להמשיך להתבשל לפחות כשעתיים וחצי – שלוש עד שיגיע למצב שאפשר לאכול אותו והוא ממש מתפרק מהעצם וטעים במיוחד.

 

בשר שומני כל כך – איך אוכלים אותו נכון?

אז נכון המתכון לאוסובוקו בגריל גז הוא מתכון שומני במיוחד שלוקח כמה שעות ולכן יש כמה דברים שכדאי להגיש בצד. קודם כל אם אתם מעוניינים בסלטים לצד הנתח, אז ההמלצה היא להכין סלט שהוא טיפה חריף יותר עם פלפלים ועגבניות על האש וכל מיני כאלה שיוסיפו לחוויה. אפשר כמובן לאכול את זה בתוך לחם או פיתה ביחד עם ירקות על האש ועוד דברים שאנחנו אוהבים. וכמובן לאוהבי תפוחי האדמה, להכין איזה פירה איכותי או תפוחי אדמה בסגנון מדורה עם כמה סלטים ויש לכם ארוחה מדהימה וכיפית וטעימה לכולם.

 

מה זה אוסובקו בכלל?

אז אוסובקו בכלל הוא שם של תבשיל איטלקי שבתרגום חופשי מהווה “עצם חלולה”. השם מגיע כמובן מן העצם שנעטפת על ידי הבשר. התבשיל הוא תבשיל איטלקי שמכניסים לתוכו את שריר הרגל האחורי של הבקר והוא מגיע מן הרגל הקדמית של החיה. הנתח מורכב בעיקר מבשר של השריר והוא מקיף את מח העצם העגולה.

אז הנה לכם מתכון לאוסובוקו בגריל גז שהוא מתכון חדיש יותר ולא מוכר לרוב האנשים. המתכון מצריך בעיקר סבלנות ולא שום דבר אחר יותר מזה. חשוב לדעת שמדובר בנתח טעים מאוד שמיועד לעוד המון דברים שאינם דווקא לגריל ואפשר להכין קדרות מרשימות או תבשילי חורף יוצאים מן הכלל וכדאי באמת לנסות לשחק איתו.

מתכון לאוסובוקו בגריל גז
מתכון לאוסובוקו בגריל גז
תוכן עניינים
Weber ישראל

Weber ישראל

וובר (weber) היא חברת הגרילים הגדולה והטובה בעולם.

וובר חוגגים מנגלים מושלמים מאז 1952 עם הידע, מגוון המוצרים הייחודים והמגוון הענק מכל הסוגים, חשמל, גז ופחם.

אף יצרן ברביקיו אחר אינו יכול להתפאר בעל ניסיון וידע כה רב כמו WEBER. באותו אופן שהמציאו את גריל הפחמים הראשון עם מכסה בשיקגו שנוצר ממצוף ימי פשוט, ועד היום לגרילים ברמות הגבוהות ביותר עם 10 שנות אחריות. וובר ממשיכים לפתח את כל עולם הברביקיו מדי יום.

חברת D&S הינה היבואן המקורי של מוצרי WEBER מזה 25 שנה.

0
    0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקה